سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سخنان سخنگوی بی اطلاع وزیر بهداشت را چگونه باید ارزیابی کرد؟

دکتر ایرج حریرچی ، پدیده ی این روز های  وزارت بهداشت شده که انگار بدجوری  مایلند ، بی هوا و بدون مطالعه، مطالب  کذب و بی اساس را در فصای رسانه ها نشر بده، که واقعا نگران کننده هست، ذات دروغ و مذمت دروغگویی چیزی نیست که بخواهیم آن را برای مخاطبان تشریح کنیم، اما پدیده ی حریرچی ، این روزها موضوع شگفتی اوری برای همه شده!؟ یعنی واقعا مانده ام که در تعریف این شخصیت چه باید گفت، مردی که موهای بناگوشش سفید شده منتهی حرف هایی می زند که آدمی  نمی داند ، اسم آنرا بگذارد دروغگویی یا بی اطلاعی مفتضحانه ی یک مقام مسئول؟ دکتر ایرج حریرچی، جراح عمومی که اخیرا تحت عنوان کارشناس سلامت ؟!؟ قائم مقام وزیر و .... ...در جلوی دوربین حاضر می شود، ادعای عدم افزایش تعرفه های پزشکی در سال ۹۴ را مطرح کرده و به شدت به مصری نماینده ی فهیم مجلس تاخته است ؟!؟!

 واقعا درحالی  که هنوز بخشنامه های افزایش تعرفه های پزشکی ۹۴ روی سایت های خبری موجود است، حرف های حریرچی راچگونه می توان توجیه کرد ؟؟ جز آنکه این نوع سخنان را باید سیاست لگدپرانی کور و بی هدف نامید؟؟ 

و نتیجه این شده است که از مغرض و مخالف و حسود و بی اطلاع و اخیرا معاند و ضد نظام و رهبری و مردم  و ......نثار صاحبنظران و اندیشمندان حوزه ی سلامت کنند، در روزی که حریرچی ، مدعی عدم افزایش تعرفه ها در سال ۹۴ شده و مصری را متهم به دروغگویی کرده است، بد نیست با هم عین متن مصاحبه ی  معاون درمان وزارت بهداشت را با روزنامه  ایسنا  بخوانیم...


معاون درمان وزیر بهداشت در گفت‌وگو با ایسنا از تصویب تعرفه‌های درمان94 در هیأت وزیران خبر داد و میانگین افزایش نرخ تعرفه‌ها را 9درصد و کمتر از نرخ تورم اعلام کرد.

دکتر محمد آقاجانی با بیان اینکه براساس مصوبه هیأت محترم وزیران نرخ ویزیت پزشکان اعم از پزشکان عمومی، متخصص و فوق‌تخصص در بخش دولتی و خصوصی در سال‌جاری 15درصد افزایش یافت، از تأمین مابه‌التفاوت افزایش نرخ ویزیت‌ها در بخش دولتی توسط بیمه‌ها خبر داد و افرود: با توجه به رشد 14درصدی منابع بیمه‌ای و افزایش میانگین 9درصدی تعرفه‌ها، می‌توان گفت هیچ‌گونه افزایش پرداختی از سوی بیماران در بخش دولتی صورت نمی‌گیرد و پرداختی بیماران همانند سال گذشته است.

قضاوت با شما مخاطبان عزیز..... و به قول معروف دیگر هیچ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد