سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

انتصاب دکتر محمد تقی خسروانی مقدم به سمت مدیرکل درمان استان تهران

طی حکمی از سوی دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دکتر محمد تقی خسروانی مقدم متخصص ارتوپدی و از چهره های بسیار خوشنام مدیریت در سازمان تامین اجتماعی به سمت مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران منصوب شد؛ خسروانی مقدم علاوه بر ریاست بیمارستان شهید فیاض بخش در دوره ای به عنوان رئیس بیمارستان شهید دکتر معیری خدمت می کرد، خسروانی مقدم به مدیری اخلاق گرا و مذهبی شناخته می شود که مردمدار بوده و در تمامی امور رعایت اخلاق انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است. در این مراسم از دکتر سیدعلی جمالیان مدیرکل سابق تقدیر شد. در جلسه تودیع و معرفه مدیرکل جدید که در روز شنبه همین هفته برگزار شد، دکتر خسراونی مقدم بر لزوم مدیریت تکنولوژی سلامت و توجه به خدمات القایی و نیز مباحث مهمی چون اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی تاکید کرد و بر لزوم ت,جه جدی به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت در برنامه های اتی این اداره کل تاکید کرد.

اوضاع مسکن، نرخ بیکاری، نظام سلامت، تعیین کننده صف کشی در انتخابات اتی مجلس

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال شکل گیری است ولی مدعیان سیاستمداری هنوز جرات ارائه تحلیل را ندارند، شاید هنوز در شوک انتخابات 92 هستند شوکی که من مدتها قبل آن را پیش بینی کرده بودم و ان را امری بدیهی می دانستم اما انتخابات مجلس آتی را باید یکی از عجیب ترین انتخابات دانست جایی که جریانهایی مثل: کارگری و پزشکی و دانشجویی و فضاهای مجازی از ارکانهای اصلی شکل دهی آن خواهند بود اما......  ادامه مطلب ...

فرصتهای مدیریت سریع خواهند گذشت و حیف از عمری که از دست رود.

چندی پیش با یکی از دوستان در مورد یکی از وزرا (حالا فعلی یا قبلی دولت را بگذریم) داشتیم صحبت می کردیم و آن دوست عزیز می گفت که این وزیر بنده خدا حتی هزینه شیمی درمانی همسر مبتلا به سرطانش را به سختی تهیه می کرد، یک خانه محقر و زندگی کاملا سالم و بدون رانتی که حکایت از تعهد و عشق وی به وطن داشت. اینکه تمام زندگی خود را در راه مبارزه با فساد و رانت طی کرد ..... حضور چنین فردی در مقام مدیریت ارشد اجرایی کشور می توانست پیام ارامش و اطمینان به بدنه تزریق کند اما ایا این خصایص پاکدستی به تنهایی کارها را به پیش می برد؟ نه!
ادامه مطلب ...