سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آقای وزیر غرور را کنار بگذارید، دست یاری خیرخواهان را رد نکنید،به خاطر دولت به خاطر کشور و‌ یک ملت؟

دکترآقای وزیر غرور را کنار بگذارید، دست یاری خیرخواهان را رد نکنید،به خاطر دولت به خاطر کشور و‌ یک ملت؟ حسن روحانی از وقتی که سکان اجرایی کشور را در دست گرفت نقاط مثبت و منفی زیادی می شود در کارنامه ی وی دید، قطع مسلم است که مهار تورم افسار گسیخته و ماشین تحریم ها را باید به نام وی نوشت و تلاشهایی که در راستای اقناع طرفداران خود در عرصه سیاسی داشت همه قابل تقدیر است، منتهی  شاید بزرگترین اشتباه دولت را تلاش دولت برای رسیدن به خوشبختی و اقبال عمومی با طرح تحول سلامت باید دانست که به راستی چه زود سخن دکتر مسعود پزشکیان تحقق یافت و طرح تحول سلامت کمر دولت را شکست.

به عنوان یک ایرانی نمی توانم از صحنه های تاسف بار دولت مردان آقای روحانی در تحقیر و تهدید و توهین به مخالفان طرح تحول سلامت بگذرم و‌برایم غیرقابل باور است که در یک موضوع کاملا غیرسیاسی و فقط کارشناسی  اینهمه سر سختی و دشمن انگاری نسبت به منتقدین طرح بشود چه آنکه چه زیبا و ستوده بود که عزیزان حاکم بر وزارت  بهداشت به لحاظ امانت و اعتمادی که دولت محترم به آنها کرد تمام مخالفان سرسخت این طرح رو جمع می کردند و با تمام وجود به این انتقادات پاسخ می دادند و چقدر زیباتر بود که از این نظرات کارشناسی برای ارتقای عملکرد دولت عزیز و مورد اعتماد دولت استفاده می کردند ،این روزها صحنه هایی را شاهد هستیم که به واقع  حیرت انگیز است و شاید در هیچ زمانی در دولت های قبلی نمود نداشته  است، متخصصین  پزشکی  بخش خصوصی  ناراحت، پرستاران تحت بدترین فشار روحی و روانی و گریزان از کار، پیراپزشکان به شدت درهم ریخته و مایوس ،. دعواهای صنفی کادر درمان به خیابان و بیابان و به خانه های مردم رسیده.... فیش حقوقی متخصصین در سایت ها و گروه های مختلف مجازی دست به دست می شود و شده آنچه که نباید بشود ، دعوای دو  رئیس سازمان نظام صنفی معتبر جامعه..... از اینها بدتر دعوای همیشگی وزیر محترم بهداشت با بیمه های واقعا به تنگ آمده از طرح تحول و رسیدن آن به مجلس و شایعه ی استعفای وزیر بهداشت و از همه ی اینها بگذریم دولت آقای روحانی با سه برابر کردن اعتبارات درمانی کشور، این روزها به خاطر درخواست مجدد وزارت بهداشت و متاسفانه  پرچم داری افرادی که در گذشته به انواع و اقسام شکل در مظان   طرفداری از زیر میزی بودند به  شدت تحت فشار رسانه های رقیب قرار گرفته تو گویی که طریقت منفرد به درستی گفته بود که این چاه ته ندارد؟ حالا دولتی که برای نجات جان مردم سه برابر قبل اعتبار دیده بود، چنین دولتی ناچار است که این روزها  نام خود را به عنوان دولتی که بیش از یکسال به مراکز طرف قرارداد خود در بخش خصوصی بدهکار است ثبت کند؟؟؟ 

واقعا نمی دانم که چه منطقی دکتر روحانی را واداشت که آنهمه تذکرات مشفقانه ی کارشناسان حوزه ی سلامت را در مورد نتایج مخرب طرح تحول سلامت گوش نکند.

اما روی سخنم با آقای دکتر قاضی زاده ی هاشمی است که دوست دارم به این سوال پاسخ بدهند ؟ اگر فرض را بر این بگذاریم که مخالفان شما با موضوع طرح تحول سلامت، سیاسی برخورد کرده اند و ...... واقعا چگونه می توان انتقادات مرد ادب ،مرد انصاف ،مرد دلسوز ایران زمین همچون دکتر پزشکیان را نادیده گرفت ؟ برادر من جناب آقای هاشمی واقعا جا دارد که هر چه غرور است هرچه که..... هست که انشالله نیست کنار بگذارید ، همین فردا مخالفان طرح تحول را صدا کنید ، در دفترتان را به روی آنها باز کنید ، بخاطر آقای روحانی ، بخاطر مردم امیدوار ، بخاطر هرآنچه که می بینید ارزشش را دارد ، بنشیند و نه به عنوان مدافع طرح تحول ، بلکه به عنوان یک وزیر به عنوان یک شخصیت ملی ، با یادداشت نکات مهم ، کاری کنید که بیش از این دولت محترم در این مخمصه بزرگ گرفتار نشود، باور کنید که می ارزد به حرفهای کسانی گوش کنید که وضعیت امروز را دو سال پیش متذکر شده و‌پیش بینی کرده بودند و شما به حرفهای آنها باور نداشتید ،  اما امروز  به چشم دارید می بینید که منابع کفاف نمی دهد؟


برادر من دنیا می تواند بسیار زیباتر و کارها می تواند بسیارمنطقی تر از آنچه امروز دنبال می کنید پیش برود، به خودتان کمک کنید........ امیدوارم..... 


نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:00 ب.ظ

چرا غرورش و کنار بذار! وقتی قرار بود حقوقهای چند صد میلیونیشون و کم کنن کم که نکردن هیچ تازه 10 درصدم بهش اضافه کردن دلیلی نداره کوتاه بیاد وقتی با لابی گری و حق خوری داره حرفش و پیش می بره و روحانیم پشتش چرا کم بیار.ننگ بر همشون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد