سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

روحانی پا در جای پای احمدی نژاد.....

شروع دولت یازدهم با تاکید بر کار کارشناسی و مشارکت خرد جمعی و ...... همراه بوده است , از آن روز که دولت وعده ی گزارش در صد روز را داد و بعد ....... وعده‌های دیگر, باید عرض کرد که به جز وزارت نفت و اقتصاد و خارجه بقیه وزارتخانه های دولت هیچ تفاوت محسوسی با گذشته نداشته اند.

اما از اینها گذشته, آقای روحانی تا کنون ثابت کرده اند که دولتشان بسیار به دولت آقای احمدی نژاد شباهت دارد. البته در برخی موارد ار خود احمدی نژاد هم احمدی نژادی تر عمل می کند , نظیر اجرای طرح تحول سلامت که اگر احمدی نژاد هم بر راس کار بود هرگز اجازه نمی داد پول بی زبان به این شکل هزینه گردد, حالا حسن موضوع برای دولت آقای روحانی در این است که تا مردم بفهمند هزینه های طرح تحول سلامت چگونه از جیب خودشان تحمیل شده است, زمان می برد اما در مسکن مهر موضوع عیان بود.

یادم می آید که یک وقتی مرضیه وحید دستجردی به بهانه ی حمایت از بیماران صعب العلاج در خواست تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ۲۰۲ قلم داروی خارجی را از رئیس جمهور کرده بود که رئیس جمهور فی المجلس امضا و به بیمه ها ابلاغ کرد, اما بیمه ها در گزارشی به رئیس جمهور به وی گفتند که بیشتر داروها مشابه داخلی دارد و از آن مهم تر برخی از این داروها اصلا در خود آمریکا هم هنوز تایید شده نیستند؟ احمدی نژاد از تصمیم خود برگشت و چندی بعد بلایی بر سر دستجردی آورد که بگذریم از .... رسانه ای اما به حق که دستجردی برای وزارت بهداشت ساخته نشده بود.

اما این روزها اتفاقات جالبی در دولت روحانی در شرف وقوع است که شاید لازم باشد آن را مرور کنیم؟ تا شاید حافظه ی ما یاری کند و تشابه های فراوان بین ایشان و آقای احمدی نژاد یافت شود...

۱_ روحانی هم همچون احمدی نژاد از عدم افزایش قیمت خودرو و ناراحتی از افزایش قیمت آن خبر داد. اما در عمل دیدیم خودرو افزایش قیمت خودش را طی کرد

۲_ روحانی هم همچون احمدی نژاد معتقد است که قدرت خرید مردم در دولتش افزایش یافته است

۳_ روحانی معتقد است که دولتی پاکدست دارد و بارها معاون وی از لزوم برخورد با ناپاکی ها گفت, اما موضوع از آنجا شگفت آور می شود که مدیران روحانی تماما از همان مدیران دولت احمدی نژاد هستند؟؟؟

۴_ دولت روحانی هم خلف وعده می کن

_ یادتان هست که پارسال از تثبیت قیمت نان گفتند و بعد عذرخواهی کردند و تا هفتاد درصد قیمت نان افزایش یافت؟؟

_ یادتان هست که امسال از دست نخوردن سهمیه ی بنزین گفتند و الان چند روز هست که واریز نمی ود سو صحبت از عدم واریز هست؟؟

_ یادتان که احمدی نژاد می گفت نفت زیر صد دلار نمی آید و دیدیم که آمد؟ حالا یادتان هست که نوبخت برای سال ۹۳ نفت صد و اندی دلار را در لایحه گذاشت و دیدیم تا چهل دلار هم پایین آمد و امسال که نفت ۷۱ دلار رو تعیین کردند که تا کنون حتی یک روز هم نفت ۷۱ دلار فروخته نشده است... 

_ یادتان هستکه شب عید پارسال خبر از حذف قریب الوقوع یارانه های افراد  پردرآمد کردند که تا کنون عملی نشد؟؟؟

_ محیط زیست کشور..... بگذارید نگوییم که در چه وضعی هست و به کجا می رود, اما همین کافی بدانیم که اقدامات در برابر بحران ناچیز هست.



خلاصه دوستان این آقای روحانی یواش یواش دارند جا در جای پای احمدی نژاد می گذارند.... صبر کنید..... صبر


نظرات 1 + ارسال نظر
الف دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ب.ظ

سی وپنج شش سال است که فقط یک عده وفقط یک عده برما حکومت میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد