سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

چگونه از شر چربی سر و صورت خلاص شویم؟؟

چربی موی سر و پوست سر و صورت یکی از آزاردهنده ترین ناراحتی هستی پوستی هست که سبب کلافه شدن فرد مبتلا به این عارضه می شود , به حدی که شاید از زمان استحمام تا احساس چرب شدن مجدد صورت گاها کمتر از شش ساعت زمان می برد, برای درمان این ناراحتی شیوه‌های طبیعی زیر را پیشنهاد می کنم که از منابع طب سنتی و تحقیقات نوین علمی ثابت شده است:

http://www.saat24.com/images/docs/000035/n00035489-b.jpg

 نخست: خمیر آرد نخود, خمیر آرد نخود اگر به مدت یکساعت روی پوست بماند چربی پوست را کاملا جذب می کند و بعد از سه هفته نتایج خیلی به ارمغان خواهد آورد, یادتان باشد که حتما از آب رشد برای شستشو استفاده کنید...  

http://beryooni.com/uploads/materials/yellowpeaflour.jpg


راه دوم , استفاده از زاده ی تخم مرغ می باشد که این ماده نیز گتر به شکل ماسک استفاده شود و به مدت یک ربع بر پوست بدن بماند در مدت کوتاهی به نتایج ارزشمندی رسیده و کمتر از سه یا چهار روز نتایج مثبت را به شما نشان نسل دهد.

http://www.coca.ir/wp-content/uploads/2013/09/11-480x320.jpg


اما راه سوم, استفاده از ماسکی هست که مخلوط خیار رنده شده و آبلیمو تازه است. این ماسک نسوز به شریعت منافذ پوست را باز می کند و چربی ها را تخلیه می کند.


http://kardasti.net/UploadImages/Users/Gallery120_03_635433712351590331.jpg





اما نکته ی کلیدی برای کسانی که موی چرب دارند این است که یادشان باشد, خوردن شکر و قند و مواد قندی در چرب شدن دوستشان شدیدا موثر است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد