سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آقای رئیس جمهور؛ دریابید که چرا برای شما کف نمی زنند؟؟؟

اخیرا در برنامه های تلویزیونی از دیدار رئیس جمهور با مردم و بعضا حتی در دانشگاهها اتفاق جالبی رخ می دهد که شاید نیاز به توجه بیشتر داشته باشد و آن اینکه رئیس جمهور با تغییر تن صدا و ایجاد شور و .... درست مثل یک گوینده شعار در راهپیمایی های سعی می کند که به مردم بفهماند که مثلا الان باید منو تشویق کنید و شعار و یا هورا بکشید؟؟؟ که شاید نمونه ی بارز ان را بتوان در همین دو روز گذشته در شیراز دید؟؟

واقعیت این است که معتقدم ارتباط اقای روحانی با مردم در حال یکطرفه شدن است؟

من معقتدم به جز در حوزه سیاست خارجی و وزارت اقتصاد و تا حدودی نفت؛ و ارتباطات در بسیاری از وزارت خانه های دیگر وضعیت از نظر عملکرد نه تنها بهتر نشده است بلکه به مراتب اوضاع بدتر و نارضایتی مردم بیشتر شده است. شاید ذکر مثالهایی از عملکرد وزرای دولت ایشان بد نباشد تا به اقای رئیس جمهور عرض کنم که شاید خیلی از مردم حالی برای هورا کشیدن ندارند؛ چون حالی برای آنها نگذاشته اید.

اول برویم سراغ همان شاگرد اول شما در دولت ...... 

 ؛ اقای استاد دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان؛ که به حق با حضور پررنگ تلویزیونی اذهان مردم را امیدوار به ظهور یک خلف راستین برای اقای دوربینی نمودند.

ایشان در برنامه بیست و سی همین دو شب پیش در پاسخ به سئوال خبرنگار که می پرسند: چرا دوره دکترای فیزیوتراپی را در کشور راه اندازی نمی کنید  عنوان می دارند که؛ ما حق نداریم؟! که چنین مدرکی را بدهیم؟! چون شورای گسترش آموزش باید اجازه بدهند که چنین اجازه ای نداده؟؟؟؟؟

حالا خدمت مردم عزیز باید عرض کنم؛ اتفاقا رئیس این شورا همین  آقای وزیر بهداشت هستند و در واقع بانی و کسیکه باید این کار را شروع کند ؛ همین آقای وزیر هستند؟؟؟؟؟ اما چرا اقای وزیر این گونه پاسخ می دهند و وانمود می نمایند که در این امر منتظر دستور نهادی مستقل هستند را باید از زبان پیراپزشکان شنید که هیچ جایگاهی در افق توجه وزیر بهداشت برای خود نمی بینند؟

لذا فکر می کنم که فیزیوتراپها حق دارند در اجتماع مردمی برای شما با گماشتن چینی وزیری کف نزنند؟

آقای قاضی زاده هاشمی خودشان را معتقد به ولایت و رهبری و مردم مستضعف و ..... می دانند و این نمایی هست که رسانه ها از ایشان بیان می کنند که البته امیدوارم که اینچنین باشد. خوب حالا بهتر است به این دو سئوال پاسخ بدهند که

۱- چرا شما به عنوان یک فرد ولایت مدار؛ در بحث اقتصاد مقاومتی که تاکید مشخص رهبری است هیچ اقدامی در بحث خدمات القایی که اتفاقا عینا در سیاستهای کلی نظام در حوزه سلامت امده است نکرده اید و هیچ سیاستی برای کنترل بسیاری از پروسیجرهای بیهوده نظیر آنژیوگرافی و ..... ارائه نمی کنید؟؟؟ نتیجه ی سکوت شما ایا چیزی جز ارمغان پول برای متخصصین متخلف و هزینه برای دولت و مردم است؟ هیچ اقدامی نکرده ای و مهمترین توصیه رهبری انقلاب را در سالهای اخیر بر زمین گذاشته ای؟؟؟؟؟ چرا؟ چرا در این امر مهم که می توانست هزینه های مردم و دولت و بیمه ها را پایین بیاورد و  البته به ضرر متخصصین متخلف تمام می شد ؛ سکوت کرده ای ؟ چرا؟؟؟؟؟

خوب اقای رئیس جمهور حق بدهید که متخصصین علم اقتصاد سلامت و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی برای شما کف نزنند چون تاراج منابع یک کشور را به وضوح می بینند؟

۲- اقای وزیر شما که خود را حامی مستصعفین و مردم نیازمند می دانید و از خداوند توفیق خدمت می خواهید؛ بهتر از همه می دانید که یکی از فقیرترین اقشار جامعه؛ کارشناسان آزمایشگاهی هستند که با توصیب قوانین ظالمانه و غیر کارشناسی و بر خلاف منافع ملی در وزارت بهداشت؛ که بعضا در دنیا منحصر بفرد است چرخ بی عدالتی و چپاول را بر جان بیماران و پیراپزشکان و پرستاران و ماماها می کشند؛ جان و مال و زندگی آنها به تاراج برده است؟؟ و در دوره جنابعالی بی توجهی ها به این ظلمهای اشکار به حد اعلای خود رسیده است را چگونه می توانید پاسخ بدهید؟ 

آقای رئیس جمهور بدانید که کارشناسان آزمایشگاه هم حال کف زدن برای شما را ندارند؟

چشم بر حقوق های چند ده و چند صد میلیونی برخی از همکارن خود بستن و اعتراض های پرستاران را به نبود حداقل های ممکن ؛ نوعی درخواست غیرکریمانه از دولت خواندن تنها از عهده ی وزیر بهداشت دولت یازدهم بر می آمد و بس.......

اقای رئیس جمهور می دانم و درک می کنم که چون نمی توانسته اید به پرستاران جواب بدهید مجبور بوده اید که نامه های چند ده هزار نفر را بدون پاسخ بگزارید؛ اما روزهای جواب ندادن های پرستاران هم نزدیک هست؛ اما فعلا و علی الحساب بدانید که اینها هم برای شما کف نمی زنند؟


اما اقای رئیس جمهور ضعف شدید اقای نوبخت و ناتوانی ایشان در برنامه ریزی دقیق در کشور سبب شده است که یک وزارتخانه از فرط اعتبار و پول و ثروت بترکد و یک وزارتخانه ی مهم نظیر آموزش و پرورش به تنگی و فقر و فلاکت بیافتد؟؟ یک وزیر شما آنقدر پول داشته باشد که هر نماینده ای پیشش می رود دست خالی برنگردد و یک وزیر شما خبر پرداخت اضافه کار کارکنان خود را از طریق تلویزیون و رسانه های اعلام کند تا شاگرد دانش آموز احیانا فرصتی پیدا کند تا به معلم بگوید : اقا پول دار شدی ها؟؟؟؟؟؟

پس بدانید که معلمان نیز دیگر برای شما کف نمی زنند؟؟؟؟

اما جناب آقای رئیس جمهور دسته دیگری از ناراضیان در حال ورود به خیل عظیم معلمان و پرستاران و پیراپزشکان هستند و آنهم کارگران هستند که متاسفانه در بحث ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت این نارضایتی در حال فوران است. باز هم شما سکوت کرده اید و بنده در ذهنم به یک سی دی تبلیغاتی خوب فکر می کنم که رقبای انتخاباتی شما در سال ۹۶ می توانند به راحتی علیه شما و مستند به گفته ها و رفتارها و آمارها تهیه و تقدیم حضور شما کنند که در طول این سالها که ادعای کار کارشاسی داشته اید؛ کارگزاران شما چه با مردم کرده اند؛ بنده شما را در حال پاسخ دادن به معلمان و کارگران و پیراپزشکان و تولید گران می بینم که در دلتان هزار افسوس می خورید که کاش در باتلاق طرح تحول سلامت گیر نمی کردید و چه بهره ها که منتقدان شما به رقبای شما در انتخابات اتی خواهند رساند و متاسفانه باید بگویم که بنده نه تنها شما را برای آن روزها نادم و پشیمان می بینم؛ بلکه سئولاتی خواهند ماند که بنده برای ضبط و ثبت در تاریخ این مملکت خواهم نوشت: خواهم نوشت تا مردم بدانند که در دولت یازدهم که صدای مبارزه با فسادش بلند هست:

۱- اقای روحانی باید پاسخ بدهند که چرا مجرمان و متخلفان موجود در گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در مسند کار هستند و راست راست راه می روند و به ریش ملت می خندند بنده تا آن زمان شخصا نسبت به تهیه مستندی از شعار تا عمل دولت یازدهم در مبارزه با فساد در برخی از دستگاهها ارائه خواهم داد تا همگان بدانند که نباید برای این دولت کف زد. تا همگان بدانند که دولت یازدهم نه تنها کاری جز شعار دادن و دزد و دزد کردن به سبک مطبوعات نکرده است بلکه بسیاری از افراد متخلف که در گزارشات رسمی نهادهای نظارتی بوده اند را در مسند کار به کار گرفت.

۲- اقای رئیس جمهور بدانند که برای مردم مشخص خواهیم کرد که دولت یازدهم هزینه ی طرح یک صبحه ی تحول سلامت را چگونه تامین کرد و اعتبارات موجود به جیب چه کسانی رفت تا اشتغال و تولید در مملکت به این روز بیافتد.


۳- ما برای مردم تبیین خواهیم کرد که اقای روحانی کسانی را بر مسند دولت نشاند که خودشان دارای بنگاه خصوصی در همان حوزه ای که مسئولیت دارند می باشند و به آنها خواهیم گفت که رئیس جمهور حقوق دان ما به این نکات ابتدایی هیچ توجهی نکرده است.


آقای رئیس جمهور کلیپی را در ذهن تصور کنید که جنابعالی را به تصویر می کشد در حالیکه وزرای میلیاردری در دولت دارید که می خواهند برای نجات مستضعفین تلاش کنند و هر دو اتفاقا متولی سیاستگزاری در حوزه هایی هستند که مستقیما از آها نفع می برند؟

کلیپی که شما را به نمایش می گذارد در حالییکه مدعی پاسخگویی هستید اما به نامه های دهها هزار معلم و پرستار پاسخ نمی دهید؟؟ با اینکه رسانه ای شده اند؟

کلیپبی که نشان می دهد خودروسازان در طول چهار سال حکومت شما هیچ توجهی به ناراحتی شما نکرده اند و تداوم تولید خوردهای دهه ی نود اروپا به ایران و تنزل بیشتر مشتری مداری و ..... از نشانه های بارز مدیریت آنها بوده است.

کلیپی که نشان می دهد اموال کارگران که با زحمت فراوان آن را به دست اورده اند در دولت روحانی بدون توجه به رضایت یا عدم رضایت پیشکسوتان جامعه کارگری از آنها گرفته شده و به وزارت بهداشت داده شده است.

کلیپی که لیست متخلفان موجود در سندهای رسمی کشوری را نشان می دهد و امضای مقامات دولت شما را در انتصاب این افراد. اقای روحانی همین امروز دریابید که چرا برای شما کف نمی زنند.



نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ب.ظ

زنده باد مهدی اسفندیار

تو کیستی که ندای ندای مظلومیت این ملت نستوه است که دروغ مکرر وزیر بهداشت گوششان را پر کرده است.آری مردم فهیم ایران در انتخابات بعدی ریاست جمهوری جواب خوبی به آنان خواهند داد.

علی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:56 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد