سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

بحث ادغام سازمان تامین اجتماعی در یکی از وزارتخانه ها در دولت

طرح ادغام سازمان تامین اجتماعی در یکی از وزارتخانه ها

در جلسه 36547 هیئت دولت بحث ادغام سازمان تامین اجتماعی (برای بار ۳۵۷ ام )در یکی از وزارتخانه ها مطرح شد و موضوع به شرح زیر اعلام شد:

وزیر امور خارجه به عنوان اولین متقاضی ادغام سازمان تامین اجتماعی موضوع را مطرح کرد؛ اقای ظریف مدعی شد که با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی دارای شرکتهای هواپیمایی و هتل می باشد بهتر است که این سازمان در وزارت امور خارجه ادغام شود تا هم افزایی صورت گیرد, وی عنوان نمود که کارشناسان این وزارتخانه بالای هزار طرح توجیهی برای این ادغام نوشته اند. که هر یک بهتر از دیگری است و طرحها نوشته شده و با لیفتراک بین وزراء توزیع می شود که متاسفانه هم اکنون به دلیل وجود پله ها؛ در حیاط ریاست جمهوری مانده است, ظریف گفت چرا کارگر این مملکت نتونه با یک ویزای رایگان بره دنیا رو بگرده؟؟ ما می تونیم به همه کارگرا ویزا بدیم.

وزیر تعاون در اعتراض به این طرح عنوان نمود که اقای محترم یه چیزی بگو که ربطی داشته باشه, لابد دو روز دیگه وزارت دفاع رو هم میخوای دیگه؟ اونها هم فرودگاه و کلی هواپیما و هتل دارند حتما دو روز دیگه هزار تا طرح هم واسه اون میاری؟

وزیر دفاع: ............. 

اقای جهانگیری: راست میگن نمی شه, بزارید ببینیم اقای هاشمی وزیر بهداشت چی میگه؟

وزیر بهداشت دومین متقاضی ادغام سازمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت بود که عنوان نمود؛ ما هزار تا طرح توجیهی نیاوردیم چون اصلا لازم نبود ؛آفتاب آمد دلیل آفتاب ؛همینکه مدیرعاملش یه دکتره ربطش معلومه دیگه؟ همه هم ما رو می شناسن کار ما جهادی هست و اصلا برای پول و این جور حرفها تره هم خورد نمی کنیم.

وزیر تعاون: مخالفم اقای جهانگیری اینا کجا بودند که هشت سال تمام وزیر امور خارجه یه دکتر بود؟ چرا اون موقع یه کدومشون صداشون در نیومده بود که وزارت خارجه رو بگیرن؟؟؟ حالا زورشون به کارگر رسیده نه بابا من واستادم؟ مگه میشه که حالا فرضا مدیرعاملش عوض شد و مهندس شد بره زیر نظر وزارت صنعت؟؟؟ یه چی می گه ها؟

آقای جهانگیری: نه نمی شه راست میگید اینا هرجا دکتر می بینند میگن به ما مربوطه داشتن به من هم یه مدرک دکترای حرفه ای افتخاری پزشکی می دادند که قبول نکردم. بزارید ببینم رئیس سازمان صدا وسیما چی میگه؟

اقای ضرغامی: هم ما سازمان هستیم و هم سازمان تامین اجتماعی سازمان هست لذا از نظر سازمانی ما به هم میخوریم از قدیم گفتند سازمان با سازمان کبوتر با کبوتر....


آقای ربیعی وزیر تعاون: اقا چیه که اینقدر گیر می دید به سازمان تامین اجتماعی؟ خوب بیایید این بهزیستی رو از من بگیرید اصلا بزارید اول تکلیف این بهزیستی مشخص بشه؟


( همه وزرا در حال ور رفتن با موبایل و ......)

اقای جهانگیری: موضوع خوبیه؛ اقایان بحث ادغام بهزیستی هست......

اقای نهاوندیان در گوش اقای جهانگیری: ولش کنید بهزیستی به شکل گردشی دست به دست میشه دو سال دیگه باید بره زیر نظر وزارت صنعت؟

آقای جهانگیری, دستشون رو روی پیشونی میزارند و سرشون رو تکون می دن.

آقای انصاری در گوش اقای نهاوندیان: اسحاق ناراحته؟؟؟؟


 شوخی کردم جدی نگیرید..

شما می توانید در ستون سمت راست وبلاگ از قسمت شوخی با بزرگترها اما خیلی مودبانه سایر مطالب را دنبال کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
متخصص جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:54 ق.ظ

بابا ول کنید این وضع بلبشوی وزارت بهداشت را به تأمین اجتماعی منظم سرایت ندهید.من متخصص طرح تحول در استان ایلام هستم از سال ۹۴ طلبم را از وزارت بهداشت نگرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد