سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

عشق من است کفتار

عشق من کفتار
بد گفتم زتو من؛ بگذر؟؟؟
بد کردم به تو من؛ بگذر؟؟؟
نامت به بدی بردم؟؟
ای اهل شکار و شرف و عزت
من بی شرف ُ ندیده بوده ام بگذر؟؟؟
کفتار! تو لاشه می خوردی؟!
ای کفتار قوی قامت؛
 ای خسته به کار و همت و عزت
من مفت خور مال یتیم خورده را ندیده بوده ام؟؟ بگذر؟؟
ای جای تو در بالا؛ بنشین به سرم حالا
ای کفتار بلند بالا؛ بگذر تو زمن والله؟
 ای باران به سرت ریخته؟؟
ای سرما به جان خریده؟؟
ای مظلوم این معاصر!
بگذر ز من در آخر
حسن ختام اشعار
عشق من است؛ کفتار؟؟؟؟؟
عشق من است کفتار!

تقدیم به ارواح خبیثه اختلاس کنندگان و دست اندازان به حریم بیت المال به خصوص حق الناس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد