سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

در مذمت برکناری دکتر مهدی جلالی فراهانی رئیس سابق بیمارستان قلب شهدی رجایی

خبر برکناری دکتر مهدی جلالی فراهانی از ریاست بیمارستان قلب شهید رجایی باعث تاسف و تاثر شدیدم شد، نمی دانم دلیل این برکناری چه بوده است اما به جناب اقای روحانی ریاست محترم جمهور یادآور می شود که به دلیل اهمیت زندگی 2000 نفر شاغل در این مرکز که نان آور 2000 خانواده هستند و به دلیل اهمیت جان و مال مردمی که برای درمان به این مرکز مراجعه می کنندف به مسایل زیر توجه کنند؟

1_ برکناری رئیس بیمارستانی که عدالت در پرداختها را بین کارکنان حاکم کرد و  بیش از 400 نفر پرسنل را که از مزایای پرکیس بنا به قانون نانوشته محروم بودند را به جمع دریافت کنندگان آورد، بر اساس کدام معیار خرد ورزی صورت گرفت؟؟

2_ برکناری رئیس بیمارستانی که در عرض کمتر از سه سال سه مرکز تحقیقاتی مصوب و چهار مرکز در حال تصویب را برای مرکز قلب شهید رجایی به ارمغان آورد براساس کدام معیار شایسته سالاری بوده است؟؟

3_ برکناری رئیس بیمارستانی که قانون را مو به مو اجرا کرد براساس کدام معیار قانونگرایی بوده است؟

اما تاسف بار تر از همه اینکه دکتر نوحی مدیریت سابق این مرکز به سمت ریاست این مرکز مهم برگشت، از آن جهت تاسف بار که ظاهرا برگشت تیم قبلی به مدیریت یک استرتژی شده  است و قرار نیست بر مبنای سنجش عملکرد باشد و در مورد همه افراد صدق می کند، براستی اگر معیار آقای وزیر استفاده از تجارب یک فرد سابقه دار بود، می توانست ایشان را در مرکز دیگری استفاده کند؟ چرا آقای وزیر توضیح نمی دهند که معیار این انتخاب چیست؟ بنده هیچ حرفی در برابر این رفتار وزیر بهداشت ندارم و بنای صحبت نیز با ایشان ندارم زیرا معتقدم منطقی که چنین عزل و انتصابی را صورت داده را نمی توان با نگرش نقد مدیریتی مجاب به اصلاح اشتباه کرد، بنده علیرغم حمایت و اعتقاد به عملکرد صحیح دولت در این مدت کوتاه باید عرض کنم به حدی از این انتصاب و عزل شوکه شدم که ناچار شدم در ماه عسل دولت به شما به عنوان رئیس جمهور و به همه احاد ملت در مورد این نگرش حاکم شده در وزارت بهداشت مطالبی را دلسوزانه متذکر شوم و تنها از جنابعالی به پاس سوگندی که در برابر قرآن حکیم خورده اید می خواهیم که اجازه دهید رئیس بیمارستان برکنار شده گزارشی از اقدامات خود به شما ارائه دهد و اجازه دهید که یک نفر امین شما در بیمارستان قلب شهید رجایی نظرسنجی کند تا ببینید مردی از کار برکنار شد که در قلب کارکنان جا داشت، مردی که ادب و تواضع و عدالت و مردمداری  و مدیریت توام با دانش را سرلوحه و مشق تمامی دقایقش کرده بود. جناب اقای روحانی از شما می خواهم که اجازه ندهید مدیریت درمان کشور بستر سهم خواهی سیاسی شود. از شما مصرانه می خواهم وضعیت این بیمارستان را از گذشته تا حال از نهادهای نظارتی کشور استعلام کنید. از شما می خواهم که ورود کنید و تقدیر ما را به دست زیردستان نسپارید که محل ورود شما همینجاست. امیدوارم پرده صبر شما را ندریده باشم، البته زنده باد زندگی بدون تلمق.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد