سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آیا واقعا رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران همه کاره است؟

درست چندین ماه قبل از ادغام دانشگاه ایران در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی بسیاری از دوستان در پشت پرده خبر از مشاوره های بالاتر از مشاوره ی دکتر محمد باقر لاریجانی در امور وزارت بهداشت دادند که چندان قابل باور نبود چون مستنداتی نداشت. اما به مرور زمان اکثر مدیران تغییر یافته در دوره جدید یکصدا شدن که توسط لاریجانی عزل شدند؛ اما سمتهای باقر لاریجانی را اگر بدانید و به پستهای مختلفی که در دوره جدید وزارت بهداشت اخذ نموده توجه کنید شاید شما هم با این برکنار شدگان همراه شوید. . . .

دو هفته پیش که برای تهیه خبری به بیمارستان شهدا رفتم ؛برخی گفتگوهای اطراف که به گوش بیچاره ام وارد می شد جالب بود , در حالیکه اساتید سرشناس بیمارستان شهدا تجریش از نداشتن امکانات برای جراحی می نالیدند برخی از همکارانشان به انها می کفتند که شنیده ایم در دانشگاه علوم پزشکی تهران انقدر پول و بودجه از وزارت بهداشت تخصیص داده شده است که عنوان داشته اند هر نوع تجهیزاتی بخواهید ما برای شما می خریم اما در شهدا تجریش به ما می گویند بروید از خیرین کمک بگیرید تا برای شما تجهیزات بخرند؟؟؟؟ به هرحال آنچه من در بیمارستان شهدا تجریش می دیدم بیمارستان فرسوده ای بود که اکثر بیماران و پزشکانش از نبود امکانات می نالیدند امید است که ارادت و محبت ما به یکدیگر باعث تخصیص کمتر و بیشتر بودجه نگردد البته نباید فراموش کرد که بزرگان وزارت بهداشت خودشان در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رده هایی مثل رئیس بیمارستان و عضو هیئت امنا و ..... شاغل هستند و به نوعی لاریجانی در آنجا رئیس انها هم محسوب می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا ساجدی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ متین شما, لطفا توجه داشته باشید که انصافا وزن دکتر لاریجانی به لحاظ علمی و مدیریتی چندین برابر وزن وزیر و شاید برخی از مدیران رده بالا وزارت بهداشت باشد و این هم خیلی منطقی است که بخواهند از جناب اقای دکتر لاریجانی دنباله روی کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد