سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

انتقادهای انتخاباتی حسینعلی شهریاری؟

پر واضح است که دکتر شهریاری می داند که انتقاد از دولت در استانه انتخابات در جلب آرای رای دهندگان بسیار موثر است و شاید به همین خاطر است که وی در آخرین مواضع خودَ   از این دست انتقادات به وزارت بهداشت بی بهره نبوده است. اما این سوال بی جواب می ماند که چرا خود ایشان و دکتر صدر که از قضا نمایندگان با نفوذ مجلس حساب می شوند حتی یک قانون برای برخورد با کسانیکه زیرمیزی دریافت می کنند تصویب نکردند؟ چرا این کمسیون یک قانون. . . . . . .

 برای محدود کردن مدیران نظام سلامت در فعالیت دو جانبه در بخش خصوصی  و دولتی که مفسده آور است تصویب ننموده است؟ چرا وقتی مجلس شورای اسلامی برخلاف قانون برنامه پنجم توسعه اقدام به عقد قرارداد با بیمه تکمیلی برای کارکنان و نماینداگان نموده است صدای این کمسیون و شخص ریاست محترم آن را نشنیده ایم.

 

جناب آقای شهریاری ما منکر نقص های و ایرادات وزارت بهداشت نیستیم؛ اما اینکه در نزدیکی انتخابات بیائیم  وزارت بهداشت را متهم به رویا پردازی کنیم چندان شرط انصاف نیست؟  کاش در این چهارسال چهار دلیل برای کمکاری خودتان و هکارانتان در کمسیون بهداشت داشتید؛ ضمن اینکه بهتر است در این ایام به نقد عملکرد خود بپردازید تا اینکه به انتقاد از دولت بپردازید؛ زیرا با توجه به انتخابات مجلس اینکار مناسبت بیشتری دارد. البته ما مطبوعاتی ها به این ژستهای انتخاباتی و انتقادات غیر معمول از دولت در آستانه انتخاباتها ؛ سالهاست که عادت داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد