سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

چرا چند روزی نایاب بودم

چند روزی است که به خاطر مشغله فراوان در مطالعه احوالات نظام سلامت ایران در دهه اول بعد از انقلاب که به سفارش یکی از ماهنامه های حوزه سلامت کشور بوده شدیدا سرگرم مطالعه بودم و به نوعی خودم را حبس کرده بودم. به زودی با مطالب جذاب و خواندنی در حوزه سلامت کشور به حضور شما بهترینهای خودم برمیگردم. 

 

 

                                                                                                  التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

تغییر تدبیر انسانهای عالیست....

دلال باشی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

راستشو بگو دنبال سکه و ارز نبودی؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد