سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

گرگ بد گرگ بد گرگه ی بی چشم و رو ؟

من به دنبال تو از صحرای دل بگذشته ام 

تن به روی سرزمین تیغ تو بکشیده ام 

من چو آن چوپان ساده دل شدم  

گفتم ای میش قشنگ و دلربام 

وقتیکه با بع بع هات داد میزنی  با من بیای

پس بگم با من بیای

نگو که گرگ بچه ی گرگ زاده ای 

گرگی اما در لباس بره ای  

گرگی و  به گله ی من زده ای  

گرگ بد گرگ بد گرگه ی بی چشم و رو.

 

شعر: مهدی اسفندیار

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین زمانی امیر دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.zohor7777.blogfa.com

سلام. با این شعر به روزهای شیریت سالهای 81 - 82 رفتم. چقدر زیبا و حسرت انگیزه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد