سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

داروهای گیاهی به زودی در تعهد بیمه ها خواهند آمد؟

گفته می شود از میان سیصد قلم داروی گیاهی مورد تاکید وزارت بهداشت برای قرارگرفتن در زیر چتر حمایت بیمه حدود 50 قلم از داروها توانستند از تائید تامین اجتماعی بگذرند. . . .

اما به جزء این پنجاه قلم تائید شده حدود 250 قلم داروی دیگر برای اخذ حمایت بیمه ای به نهادهای بیمه ای ارسال شده اند که گفته می شود 50 قلم از این داروها جزء دستهء  داروهای مسهل  می باشند که نشاندهنده مشکلات زیاد مردم در اجابت مزاج است؟ موضوعی که اگر درست باشد نشان از درایت بیش از حد صورت گرفته در انتخاب این دسته از داروها دارد که نشان می دهد اهمیت حمایت بیمه ها از داروهای مسهل برای تصمیم گیران وزارت بهداشت به مراتب بیشتر از طرح پزشک خانواده است. البته بندهء خبرنگار که حدود 30 سال از مشکلات . . . . . رنج می برم واقعا شرمنده الطاف تصمیم گیرانم. در ضمن به جهت حفظ عدالت در دسترسی همه بیماران به داروهای گیاهی لازم است که بیماران دچار شلی مزاج نیز بتوانند به 50 قلم داروهای یبس کننده دسترسی داشته باشند که البته در این صورت به سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی توصیه می شود بودجه سال 91 بخش درمان را صرفا" به حمایت از داروهای مسهل و یبس کننده اختصاص دهند نا نتیجه کار کارشناسی وزارت بهداشت در سطح کلان به اجرا درآید تا بعدا" مثل طرح پزشک خانوداه از سوی مسئولین وزارت بهداشت متهم به کارشکنی نشوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ

با سلام
به نظر بنده لازمست تمام داروهای مهم و تاثیر گذار چه از نوع گیاهی و چه از نوع شیمیائی و پروسسی، به جهت کمک به پروسه سلامت بخشی جامعه، تحت تعهد بیمه ها قرار گیرند. فراموش نکنیم در زمینه سلامت باید بسیار کلان نگر عمل نمود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد