سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

کاش لخت و عریان می شدم

کاش لخت و عریان می شدم  

زیر خاک دشت پنهان می شدم 

ریشه می آمد به سینه . . . . . .

آب می کرد قلقله در جمجمه 

تا شوم آبشخورش 

آه کو لحظه عشق و وصال 

 لحظه ای تا گویمش:  

ای درخت و ریشه ها شرمنده ام 

چونکه جسمی کوچک و بی مایه ام 

لحظه ای زیبا و زیباتر بگو 

چشم من در جستجو  

چشم من برگ درخت 

چشم من در شعرها 

لحظه ای آرامش این آدما 

 

شعر از : اسفندیار دادخواه شیرگاهی که تقدیم می دارد به همه دوستداران طبیعت

نظرات 1 + ارسال نظر
مهری چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

بسیار زیبا بود. لحظه ای آرامش!!!!!!!! واقعا.....
اما کاش لحظه ای واسه این آرامش به این بیت فکر میکردیم:
عالم بر است از تو غائب منم ز غفلت
تو حاضری ولیکن من آن نظر ندارم

این روزا آروم شدن سخته ولی میشه راهشو بیدا کرد.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد