سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

من با وزیر بهداشت فامیلم؟!

من با وزیر بهداشت فامیلم؟!


در پست قبلی در کانال تلگرامی ، نه به عوام فریبی به شباهت عجیب اجرای طرح تحول سلامت و شباهت شخصیتی وزیر بهداشت با دایی گرامی ام ،اشاره کردم ، اینبار می خواهم به یکی از شباهت های شخصیتی وزیر محترم با خاله ام اشاره کنم.


سال چهارم دبیرستان بودم که عمه ی عزیزم را از دست دادم، خاله ام با مدرسه تماس گرفت و به مدیر مدرسه ام گفت که آقای مهدی اسفندیار ، به دلیل فوت عمه اش، امروز و فردا به مدرسه نخواهد آمد، مدیر مدرسه ضمن ابراز هم دردی، خطاب به خاله ام گفت؛ ظاهرا سرکار خانم ، به جهت تمسخر بنده تماس گرفته اید درسته ؟!



خاله ام که جا خورده بود، گفت ؛ نه چطور مگه ؟!


مدیر در پاسخ گفت؛ آخه آقا مهدی ، الان سه ماهه که مدرسه نمی آیند و بیشتر سر گرم جنگل نوردی و فوتبال و ...هستند، حالا چرا به ما اطلاع می دهید؟!


خاله ی بنده ی خدا که جا خورده بود، عذرخواهی کرد و خلاصه ‌... ما لو رفتیم و.....



حالا اندر حکایت حسن قاضی زاده ی هاشمی این است که اخیرا نامه ای از وزارت مطبوع وی به تمامی مراکز درمانی و دانشگاهی و ..و رفته است که آقای دکتر روازاده مدعی طب اسلامی حق طبابت به مدت یک سال را ندارد...



یکی نیست که به این بنده ی خدا اطلاع بده، روازاده ، الان چند سال است که طبابت نوین را رها کرده و توی بیابان و جنگل دنبال علف های دارویی می گردد...



حال شما مخاطبان عزیز قضاوت کنید که با این همه شباهت رفتاری، دایی و خاله و... بنده با دکتر قاضی زاده، امکان فامیلی بین ما نیست ؟!.





کانال؛ نه به عوام فریبی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد