سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آخرین افاضه ی آقای وزیر؛مخالفان طرح تحول سلامت، همراهی با مخالفان نظام و مردم می کنند؟؟؟

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، اخیرا در کانال تلگرامی منتسب به وی منتقدان طرح تحول سلامت را متهم به همراهی با صهیونیزم جهانی، داعش، وهابیت و آمریکا و سلطنت طلبان کرده و گناه انانکه از روز اول با این طرخ مخالفت کردند را بیشتر دانسته اند؟؟؟؟ در ادامه ی این موضوع به حمایت رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب از این طرح اشاره کرده و نتیجه گیری کرده اند که مخالفان و منتقدان این طرح همان کسانی هستند که آرزوی شکست ملت ایران را دارند؟؟  در همین موضوع باز هم عنوان کردند که از هیئت وزیران خواستند که فقط بودجه ای را در نظر بگیرید که عملیاتی شود و نه اینکه روی کاغذ بیاید و اجرایی نشود، تا اینجا ی کار آدمی گمان می کند که بالاخره عقلانیت و منطق بر وزارت بهداشت حاکم شده و آقای وزیر بعد سه سال به این نتیجه رسیدند که باید به جای جنگ با دولت و بیمه ها ، الزامات و الفبای مدیریت ( حداکثر بهره وری در منابع )  را رعایت کنند و از ان مهمتر الفبای حکمرانی یعنی درک شرایط کلان کشور و پرهیز از بخشی نگری را بیش از پیش مشق کنند. منتهی در ادامه می فرمایند که البته این بودجه باید طوری باشد که هزینه های طرح تحول تامین شود ؟   یعنی دوباره آش همان آش و کاسه همان کاسه؟؟ تنها بارقه ی امید این است که گفته اند ، آقای روحانی از وزارتین رفاه چ بهداشت خواسته اند که تورم هزینه ها را در سال آینده نداشته باشیم؟؟؟؟ اما در همین بخش هم آقای وزیر سکوت کردند و‌نگفتند که چگونه و بر اساس چه تجربه ای می خواهند جلوی روند افسارگسیخته ی افزایش هزینه ها را بگیرند؟؟؟؟ موضوع  کنترل هزینه ها در کجای کار این وزارت بوده؟ وزارتی که هرچه از آن در سایت ها می گردی، فریاد طلب بیشتر و‌ بیشتر پول هست، چگونه می خواهد در سال آینده جلوی افزایش هزینه ها را بگیرد؟؟

به گمانم که آقای قاضی زاده ی هاشمی ، نه اسیر منتقدان شده است و نه در حلقه ی مخالفان گرفتار شده است ، ایشان  دو  بدبیاری آورده اند؟ 

۱_ مملکت گنج قارون ندارد

۲_ کارشناسان را بازی نداده اند


اگر این دو اتفاق نبود به قطع آقای قاضی زاده ی هاشمی ناچار نبود که بعد از ریسمان بیمه ها و‌ برجام و ..... اینبار با دست اویز کردن حمایت های مشروط شخصیت های نظام، از طرح تحول سلامت ، اینچنین و با این ادبیات مخالفان یک طرح پرهزینه و ناکارامد را متهم به همراهی با مخالفان نظام کنند؟؟  به نظرم آقای قاضی زاده ی هاشمی به جای بکار گیری این  ادبیات ، جا دارد که صدها بار نحوه ی برخورد رهبر معظم انقلاب را با دختر دانشجو  در نقد و رد طرح تحول سلامت نگاه کنند تا کمی با اصول حکمرانی آشنا شوند.


اما اقای قاضی زاده ی هاشمی، به راستی اگر حقوق های نا متعارف را تکذیب نمی کردید و‌بعد اسناد آن بیرون نمی آمد؟

اگر منتقدان را با ادبیات خسود و دیوانه و ..... در هم نمی کوبیدید؟

اگر به جای فرار از خبرنگار ان منتقد به تحریم رسانه ها نمی پرداختید؟

اگر بدنه ی وزارت بهداشت شما مملو از افرادی نظیر جنابعالی که سهام دار بیمارستان های بزرگ خصوصی هستند ، نبود؟

اگر به جنگ تمام عیار را علیه پرستاران به راه نمی انداختید؟

اگر برونسپاری ها را کلید نمی زدید؟؟

اگر جلوی آنژیوگرافی های بیهوده، تعویض مفصل های بیهوده، عمل های لیزیک چشم بیهوده و ...... را می گرفتید؟

اگر بعد پرداخت حق انکالی مقیم به همکاران متخصص، نظارت می کردید که حتما حضور می داشتند و........




به نظر شما ، اگر اینها را رعایت می کردید ، اینهمه مشکل در اجرا و نیز مخالف داشتید ؟؟ 

اما سوال مهمتر، در سال چهارم دولت ، هنوز به این نتیجه نرسیدید که باید به جای اینستاگرام و تلگرام و مصاحبه های یک طرفه... یکبار در بوته ی نقد مخالفان و منتقدان بنشینید و مردانه و با شهامت پاسخگو باشید ؟؟ بعد از متهم کردن مخالفان به همراهی با دشمنان نظام، به کدام ریسمان اویزان خواهید شد؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد