سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

نوروز ۹۵ مبارک باد

خدایا نمی دانم که سال جدید را چگونه برایم تقدیر نموده ای و روزگار چگونه بر من سپری خواهد شد و تاریخ از روزگار من و انسان هایش چه خواهد نوشت، کودکان سرزمین من گام به سوی آبادی وآزادی و ‌پیشرفت و توسعه خواهند گذاشت، یا در بند عدد و ارقام و جهل و نادانی سرنوشت آنان گره خواهد خورد ، خدایا نه از تو باران و‌ نه آفتاب و‌ نه روزی فراوان آرزو می کنم، بلکه برای کشورم و مردمانش ، سالی با خردجمعی ، سالی با تمرین ما شدن، با تمرین مسئولیت پذیری در برابر دیگران، با نفی دهن بینی و تهمت و دروغ ، با نفی بی دردی و فریب، آرزو می کنم، خدایا در سال جدید کمک کن تا هیچ زنی تنی نفروشد، کمک کن تا کودکی ، کودکی خود را نفروشد ، پیری متاع گران تجربه را  به گور نبرد بی آنکه وطنم از او بهره مند گردد ، خدایا مهرمان را بهم ارزانی و ما را از شر یکدیگر مصون بدار.....
نوروز ۹۵ مبارک
قلبتان مملو از آرامش جانتان پر از آسایش

مهدی اسفندیار

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/03/22/13920322000323_PhotoL.jpg


www.salamatnews.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
elham دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.elham.hosseini2017@gmail.com


متن زیبایی بود.
در این سال جدید از صمیم قلب، خواهان آنم که ضربان قلبتان..به لبخندهای مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد..
سه چیز زیباست..بی خبر دعایتان کنند..نبینید نگاهتان کنند..ندانید یادتان کنند..
من دعایتان میکنم بخیر..
نگاهتان میکنم به پاکی..
یادتان میکنم به خوبی..
هر جا هستید بهترینها را بریتان از خداوند متعال آرزو دارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد