سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

روزگار عجیب وزیر سابق روحانی؟؟؟

روزگار عجیب یک وزیر سابق روحانی؟!




تفو به قدرت و تفو به این روزگار... داشتم به روزگار عجیب قاضی زاده ی هاشمی فکر می کردم؛ وزیر اسبق بهداشت؟! انقدر عجیب که قابل گفتن نیست.


در روزگارانی که حقیر با تمام توان بر نقد قاضی زاده می کوشیدم؛ روحانی از او به عنوان یکی از بهترین وزرایش یاد کرد و با طرح تحول قاضی زاده توانست از بزنگاه انتخابات بگذرد؛ اما یک نفر در دولت؛ حتی در حد "ده دقیقه" برای تودیع و معارفه ی وی وقت نگذاشت... تفو بر روزگار و تفو بر بازی های سیاسی قدرت.


معاونان و مدیران و روسای دانشگاه که سینه چاک از قاضی زاده ی هاشمی و طرح تحولش حمایت می کردند و با واژگانی قدیس وار او را بزرگ می شمردند؛ این روزها که کنایه و اتهام و ... مثل نقل و نبات بر قاضی زاده می بارد؛ حتی یک نفر از معاونان دیروزش حاضر نیستند؛ حتی بخاطر خودشان هم شده از طرح تحولی که تا دیروز آن را با وزیرش می ستودند، حمایت کنند، نه لااقل پاسخ بدهند؟!


مردی که تا دیروز به پاکدستی و جهادی بودنش شهادت می دادند و از او افسانه می ساختند و در وبلاگ سلامت از نگاه ملی برخی از آنان با مطالب طولانی و ... پاسخ نقدهای بنده را می دادند. اما امروز همه ی مدیرانش صم بکم در برابر اتهاماتی چون مافیا و امضاهای طلایی و در مدیریت وزارت بهداشت؛ هیچ نمی گویند؟!


 احدی از یاران سابق که تا لحظه ی آخر و جلسه ی آخر ؛  شاید با بغض؟!؟! شاید با اندوه و حزن گویان که اگر تو بروی و ما می رویم؟!؟! شاید دست به دعا نشسته بودند؛ این روزها به گرد قاضی زاده هم نزدیک نمی شوند؟!


امروز دیگر هیچ کس صدایی از او در نمی آید، تو گویی صدها سال از دوران قاضی زاده در دربار سلطان حسن ایلکانی گذشته و .... جز صدای زوزه ی باد در کویر بی تمدن نمی شنوی....


داستان قاضی زاده؛ با تمام نقدهایی که بر او روا داشتم و دقیقا ۳۵۲ مطلب در همین کانال در موردش نوشتم... حکایتی عجیب و ناگوار و تلخ از فرهنگ سیاسی ماست؛ باید از آن عبرت گرفت‌؛ من امروز سربلند از آن هستم که همیشه می گفتم مدیران قاضی زاده ضعیف و فاقد دانش  هستند‌؛ امید که "نمکی" چیزهایی دریابد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد