سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

چنین و چنان؟!؟

چنین و چنان؟!؟!




نشسته به کنج و ماتم خورد از زمان

چون به قدرت رسد بدتر از اهریمنان


صدایی رسا و قلم هم به نقد پرتوان

چون به کرسی نشیند بدتر از کافران


منتقد بر گذشته و حال و مستقبلان 

چون بر آید به دستش شود بی عنان


چون ندارد به سفره به جز آب و نان

همه روزه است و پرهیز مال دیگران


چون رسد دست ایشان به خوانی گران

چنان می خورد نماند به جز استخوان



ندایش همه انصاف و بحث و گفتمان

چون به اندک رسد بدتر از مستکبران


 چه تلخ باور روشنفکری این مردمان

که در زیر چنین و به صدر آن چنان



شعر ؛مهدی اسفندیار


دفتر "شب آخر عاشقی"


کانال؛ نه به عوام فریبی

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 03:45 ب.ظ

هستی بایستی



۱۴۴- اگر احتمالا شامه زنده ای دارید از طریق عطر گیاهان هم می توانید به روش ساده تری با من آشنا شوید مخصوصاً عطر گل گندم و کاج کوهی و توت فرنگی و عطر بوته درمنه و عطر گل سرخ محمدی و متیکه. و از همه اینها کاملتر عطر خاک به هنگام نم نم باران که بوی تمامیت دل من است.

۱۴۸- من القا کننده بزرگترین و ناممکن ترین ادعاها در دیگران هستم : ادعای عقل کل، بی نیازی کامل، خوشبختی مطلق، قداست، صداقت، ... و خدائیت. من تعلیم دهنده "انسان کامل" هستم و بذر کمال را افشانده ام من وسوسه کننده ای مطلقم.

۱۵۲- آیا می خواهید بدانید که من چگونه توانستم خود را بشناسم: به واسطه انتخاب عاشقانه صدق و فقر. پس خود شناسی آن گونه تعریف شد که دیگر هرگز قابل تحریف نباشد.



از کتاب" هستی بایستی" استاد علی اکبر خانجانی ص ۱۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد