سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

مهدی بهرامی عزیز خدا نگهدار.....

انا لله و انا الیه راجعون.....


مهدی بهرامی، دانشجوی ترم آخر دکترای مدیریت، یکی از پاک ترین مدیران سازمان تامین اجتماعی دیشب در سن ۴۵ سالگی دار فانی را به دلیل ایست قلبی وداع گفت..


مهدی جان ، باور رفتنت سخت و جانکاه هست، بهت و حیرتی که تمام شدنی نیست و داغی که با از دست دادنت بر سینه ام نشست تا ابد ماندگار است.. مهدی جان، عزیز من قسم به آنچه از خفای تو می دانستم که خود نیز از آگاهی من بی اطلاع بودی که چه وسوسه های زر و زوری که با بی اعتنایی رد کردی و من از آن آگاه بودم و عزیزا که سخت است باور رفتنت و خوشا به حال مادرت با چنین گوهر مهربانی که تحویل جامعه داد و دردا و غما به حال بازماندگانی که توان پر کردن جای خالی ات را ندارند، دختری دوازده ساله یادگار تو هست که نمی دانم وقت دلتنگی چه باید بکند و افسوس و هزار افسوس ... قلم از نگارش اندوه نا توان و سینه ام مالامال درد است ، فردا آخرین روز وداع با تو هست، کاش شب به سحر نمی رسید و کاش فردا به بلندای عمر طول می کشید، مهدی جان خدایت نگهدار و چه باید کرد جز انکه به خواست محبوب تن داد که همانا او عالم ترین و دانا ترین و دلسوزترین و خیرخواه ترین است، مصلحتت و تقدیرت هر آنچه بوده است بر من مستتر است، اما فقدانت درد آشکاریست که قابل استتار نیست.



با تقدیم احترام


مهدی اسفندیار

همکار اسبق شما و برادر داغدارت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد