سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آقای ربیعی این طناب را از گردن دولت و مردم باز کنید


آقای ربیعی این طناب را از گردن دولت و مردم باز کنید، افشاگری کنید و پاسخ تهدید کنندگان به استیضاح را شجاعانه بدهید.




جناب آقای دکتر علی ربیعی اکنون سه سال است که‌ جنابعالی در اجرای طرح موهوم تحول سلامت با وزارتخانه ای همراهی می کنید که‌ گوشش به اولیه ترین مبانی مدیریت نظام سلامت بدهکار نیست و به یمن همراهی رسانه ها و غفلت نهادهای برنامه ریزی دولت در حال کشاندن نظام بیمه ای کشور به ورطه ی نابودی هستند ، بدهی سنگینی که امروز گریبانگیر کشور شده است و ظاهراً مزه ی پول آنچنان برخی ها را مست کرده که‌ چشم بر ناتوانی دولت در تامین هزینه های تحمیلی بر کشور بسته و از هر فرصتی برای نیل به مقصود زیاده خواهانه ی خود استفاده می کنند.

آقای ربیعی دیگر حتی برای دولت مردان نیز مسجل شده است که‌ سخنان شما در سه سال پیش در نقد ساختارهای نظام سلامت و تداوم وضعیت حاضر ، سخنانی کاملا درست و خیرخواهانه بوده، حال وضعیت به گونه ای است که‌ راه آینده روشن است ، با بازگشت به قواعد علمی مدیریت یا قبول نابودی کامل نظام بیمه ای؟!


اگر دولت آقای روحانی هنوز نتوانسته است با وجود استقراض ۸۰۰۰ میلیاردی برای تامین هزینه های نظام سلامت متوجه وخامت اوضاع بشود ، شک نکنید که‌ هیچ عاقبت به خیری در کار این دولت نخواهد بود و ادامه ی کار با این دولت برای شما سعادتی به همراه نخواهد آورد .


اگر دولت متوجه نشده است که‌ با وجود سه برابر شدن اعتبارات نظام سلامت،  هیچ تحولی در سلامت مردم رخ نداده است ، پس بگذارید در آنچه ادامه می دهند، خودشان مسئولیتش را در تاریخ بپذیرند.


اکنون بهترین فرصت برای مقاومت در برابر زیاده خواهانی هست که‌ فریادهایشان بیشتر از آنکه منافع ملی را تامین کرده باشد ، منافع صنفی را ارضا کرده است.


جناب آقای دکتر علی ربیعی


اکنون مجال ملاحظه نیست و جا دارد جنابعالی با شهامت تمام به میثاق خودتان با کارگران و مستضعفان پایبند بوده و پشت پرده ی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بیمار و مردم را که‌ خود دارای منافع سنگین در بخش خصوصی و واردات تجهیزات پزشکی و داروهای گران قیمت خارجی هستند را افشا کنید. مطمئن باشید در این راه قلم های ملی و رسانه های مستقل و شریف و حافظه ی تاریخ کمک یار و پشتیبان شما هستند و از همه مهمتر خدایی که می فرمایند، حق را با باطل نپوشانید و حقیقت را کتمان نکنید آنهم در حالیکه شما می دانید.



با تشکر 

مهدی اسفندیار


https://telegram.me/aghayerohanigeledarim

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد