سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

بازهم کارهای نمایشی در یک تراژدی ملی....

در فقه می خوانیم که‌ جمع اضداد ممکن نیست و در واقع مالایطاق امکان پذیر نیست ، منتهی در صدا و سیمای ما این موضوع برای خبرنگاران در خبر گفتن باید صورت بگیرد، یک دستگاه آب پاش در حال آب پاشیدن است و یک دستگاه بیل مکانیکی در حال بازی کردن با لاشه های سنگین تیرآهن های عظیم الجثه است ....

خبرنگار سیمای ما می گوید؛ کار آوازبرداری  با سرعت در حال انجام است و وجود تیر آهن های عظیم الجثه کار آواربرداری را کند کرده است؟!؟!؟ 

بعضی از جریانات سیاسی که‌ انگار بهانه ای برای کوبیدن قالیباف پیدا کرده باشند ، تمام انرژی خود را صرف  کوبیدن قالیباف کردند و یادشان رفت که‌ کارهای دیگری هم در برابر چنین حوادثی باید انجام شود ، مثل دعوت مردم به جلوگیری از تجمع در محل حادثه؟!  اصلا قابل درک نیست که‌ برخی جریانات کوته فکر سیاسی چرا اینقدر احمق شده اند که موضوع کاندیداتوری قالیباف را جدی گرفته اند ، یعنی واقعا فرضا که این برادر ما اعتیاد به کاندیداتوری داشته باشد ،مردمی که‌ بخواهند به این بنده ی خدا رای بدهند کجا هستند؟!؟ یعنی هنوز کسانی هستند که‌ با این داستان املاک نجومی و سوختن پلاسکو و  آلودگی هوا و ..... باز بخواهند به قالیباف رای بدهند؟!؟ پاسخ روشن است، در چند دوره کاندیداتوری قالیباف هم این پاسخ مشخص شده است. خوب چرا باید انرژی مردم را با پرداختن به این برادر همیشه کاندیدا خراب کرد؟!!  البته معتقدم که‌ احترام دکتر رضایی و دکتر قالیباف رو باید بخاطر نقش ارزنده ای که در گرم کردن تنور انتخابات در این دو دهه داشتند حفظ کرد.


اما نکته ی جالب تر تصاویری بود که‌ نشان می‌داد ، تهران هیچ آمادگی حداقلی برای مواجهه با آتش سوزی در ساختمان های بزرگ ندارد ..... نکته ای که تا کنون هیچ یک از اهالی شورای شهر پاسخی برای آن نداشتند ، بالاخره  این مسئولین محترم که‌ هزینه ی ریخت و پاش های خود را با فروش شهر و تراکم و ایجاد ساختمان های بلند مرتبه تامین می کنند ، آیا نباید فکری برای خاموش کردن این ساختمان های عظیم الجثه در صورت بروز آتش سوزی بکنند؟!؟ 

این مسئله نشان می‌دهد که‌ در کشور ما فرهنگ مدیریتی بزن و در رو در نهاد افراد مختلف در هر حوزه‌ای وجود دارد در شهرداری ساختمان ها مجوز می گیرند و امکانات شهری فراهم نمی‌شود و در خودروسازی خودروی معیوب تحویل مردم می شود و کسی پاسخ نمی دهد، در صنعت گارانتی می دهند و خدمات نمی دهند و در آخرین مورد اتفاقی که برای خودم افتاده هست.... ظرف دوماه ، یکبار عوامل شهرداری به بنده کارت پارک فروخته اند که روی ماشین نصب کردم و مبلغی را بخاطر همان کارت پارک گرفته اند و بعدا گفته اند کارت پارک ها جمع شده ، باید دوباره قبض بدهی ، چند روز پیش دیدم که‌ پارکبان ها با گوشی موبایل به سمتم  می آیند و درحال یادداشت شماره پلاک خودروی بنده هستند و اینبار گفتند پول بده برای شارژ در یک سیستم جامع؟!؟ اینبار هم اینگونه شارژ شدم .....بله مدیریتی که‌ تمام ذهنش سوراخ کردن جیب مردم برای درآوردن پول باشد فرصت فکر کردن برای شهر را ندارد، نتیجه ی آتش سوزی پلاسکو نیز در نهایت به این خواهد انجامید که شهرداری موظف می شود؟!؟ با افزایش فلان درصدی عوارض شهری ساختمان ها را بیمه کند؟!؟!  




نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ب.ظ

آقا صادق شنیدن فرمایشات نقض و بی نقص شما جنبه میخواد که اکثرا در مطبوعات و مدیریت شهری و غیر شهری نداریم.مراقب خودتون باشید که کشور ما به مردانی مثل شما نیاز داره.مثل همیشه عالی بود.آفرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد