سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

شوخی های سیزده بدری غضنفر وزارت بهداشت با پرستاران؟!؟

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت در این دوره کارانه های پرستاران را دو و نیم برابر کرد، ظرفیت پذیرش دانشجوی پرستاری دو برابر شداجرای پروانه صلاحیت حرفه‌ای ابلاغ شد و برای اجرایی شدن تعرفه گذاری خدمات پرستاری هیچ کم نگداشت.


بنده یک پرستار نیستم اما توسط شخص غضنفر میرزابیگی به عنوان خبرنگار حامی پرستاران ، در سال ۹۲ تقدیرنامه گرفتم، وقتی به این سخنان ایشان در لباس معاونت پرستاری وزارت بهداشت نگاه می کنم ، با خودم فکر میکنم که‌ آیا این غضنفر همان غضنفر است با غضنفری دیگر شده، چرا محاسبات ایشان این جور از آب در آمده، اگر ظرفیت پذیرش پرستاران دو برابر شده ، خوب این می تواند تهدید جدی برای امنیت شغلی آنها باشد و در سیستمی که‌ پرستاران کوچکترین سهمی در تصمیم گیری های نظام سلامت ندارند ، افزایش تعداد پرستاران در بازار کار می تواند خطر آفرین باشد.

خدمت دوست غضنفر سابقم عرض کنم که‌ یادم می آید در همان موقع شخص شخیص عالی معتقد بودید که‌ پرستار کم نداریم بلکه تعداد زیادی از همکاران به خاطر نا مناسب بودن شرایط کاری ، خانه نشین شده اند سال ها به کارهای غیر پرستاری روی آورده اند، حالا چرا شما تعداد پرستاران را دو برابر کرده اید را نمی دانم؟!؟

اما از سویی اگر کارانه پرستاران دو نیم برابر شده ، باید بدانید اعتبارات بخش درمان حدود چهار برابر. شده ، حالا چرا کارانه ی پرستاران فقط دو نیم برابر شده؟!؟

از سویی به اعتقاد بنده پرستاران ، اگر حقوقشان همه اضافه شده باشد ازمحل جان کندنی هست که‌ نسبت به قبل دو و نیم برابر شده است؟!؟

اما برادر چرا با این همه خدمت ..... هر روز طیف وسیعی از این عزیزان زحمت کش در غالب نامه و اعتراض و ..... معترضین اضافه می شود؟!؟

فرمودید که آیین نامه کار حرفه ای پرستاران را ابلاغ کردید؟!

آقای میرزابیگی، هماهنگی با سازمان نظام پرستاری در این مورد شده؟!؟ اگر جنابعالی جای متولیان نظام پرستاری بودید، در صورت عدم هماهنگی‌ در برابر سئوال من خبرنگار می نشستید ، چه می گفتید؟!؟

بنده تصورم این هست که‌ انشالله از همکاران پزشکتان در وزارت بهداشت ، هماهنگی با صنفتان را برای صدور آیین نامه حرفه ای آموخته باشید؟!؟

راستی عزیز از کمک پرستارانی که شش ماه تربیت کرده اید چه خبر؟!

نکته ی آخر، منظور رئیستان از غضنفر چه کسی بوده؟!؟

به هر حال گمان می کنم جنابعالی با اقدامات خودتان در وزارت بهداشت باید خود را در معرض قضاوت پرستاران بگذارید و  از آنها بخواهید که غضنفر ها را معرفی کنند.

راستی تعرفه خدمات پرستاری اجرا شد؟!؟ هیچ کم نگذاشته یعنی چی؟!؟یک مورد کوچکش کم گذاشته شده، بودجه و اعتبارات، باور کنید در دریای پولی که‌ این سال ها به وزارت بهداشت تزریق شده، این مورد خیلی کوچیکه و کار بیش از صد هزار پرستار راه میافته.....

با تقدیم احترام و اعلام آمادگی برای شنیدن سخنان جنابعالی

(حسب اعلام آمادگی وزیر محترم بهداشت برای شنیدن سخنان منتقدان)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد