سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

تمام بدبختی ما از روزی شروع شد...

حمله ی اخیر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، به وزارت رفاه را باید پاسخ گفت... آقای قاضی زاده گفته ای که‌ بدبختی شما از روزی شروع شد که یک سازمان بیمه ای در هوا، هواپیما و در دریا کشتی و ....... دارد.

آقای قاضی زاده ی هاشمی ، امیدوارم خوب بشنوی سخنان من بیمه شده را...

تمام بدبختی من از روزی شروع شد که‌ رئیس جمهور منتخب من که‌ فارغ التحصیل حقوق هست و سرهنگ نیست ، سیاستگذاری و اجرا و نظارت را یکپارچه به دست کسانی داد که‌ از محل تصمیمات و عملکرد خود منتفع هستند .....

تمام بدبختی من بیمه شده از روزی شروع شد که‌ دولت من ده ها هزار میلیارد تومان پول را برای سلامت مردم دست شما داد تا خرج طرحی موهوم کنید ، که فاقد اولیه ترین و پایه ای ترین مبانی اصولی مدیریت نظام سلامت است

تمام بدبختی من بیمه شده از آنجا شروع شد که‌ رئیس جمهور ما نتوانسته است مسائل درون دولت را حل کند و دعواهای داخل دولت را به بیرون نکشاند تا حداقل آرامش ما را نگیرد؟!

تمام بدبختی من بیمه شده از آنجا شروع شد که‌ دولت تدبیر؟! امید؟؟؟ دستور فروش اوراق ربوی جهت دریافت طلب دولت از صندوق کارگران را صادر کرد؟!؟

تمام بدبختی من بیمه شده ، از آنجا شروع شد که‌ در حضور گور خوابی مردم در قبرستان، بیکاری جوانان و تعطیلی و نیمه تعطیل بودن بنگاه های تولیدی، ده ها هزار میلیارد تومان از پول بیت المال خرج طرح پوپولیستی تحول؟!؟ مضحک سلامت شد؟!!

تمام بدبختی من بیمه شده از آنجا شروع شد که‌ دولت من ندانست به جای تدوین سیاست  های منسجم رفاهی ، حق پرداختن به یک حوزه ی کوچک از درمان را ندارد؟!؟

تمام بدبختی من جوان مستاجر کشور از آنجا شروع شد که‌ هیچ کس در دولت نفهمید که یک کارگر حداقل بگیر کشور توان بازپرداخت وام ۱۶۰ میلیونی را با اقساطی سه برابر حقوق ماهیانه اش را ندارد؟!؟

آقای قاضی زاده ی هاشمی ، تمام بدبختی من از آنجا شروع شد که‌ رئیس‌جمهور منتخب بنده تجربه ی پنجاه ساله ی دنیا را در عدم بکارگیری پزشکان در راس امور سلامت کشور را کناری نهاد و یک چشم پزشک مولتی میلیاردر را به عنوان وزیر معرفی کرد؟!

آقای قاضی زاده ، تمام گرفتاری من از روزی شروع شد که‌ ابتدایی ترین اصول مدیریت دنیا در دولت رخت بر بست و ندانستند که خلاف اخلاق و خلاف منطق و خلاف اصول مبارزه با فساد هست که‌ فعالان بخش خصوصی را برای تصمیم گیری در بخش دولتی بگماریم؟!؟

تمام بدبختی بنده از آنجا شروع شد که‌ وزیر کشور و بالاترین مقامات اجرایی دولت نتوانستند یکبار در حضور کارشناسان امر از طرحی که ده ها هزار میلیارد تومان هزینه بر شانه های اقتصاد مملکت وارد کرده دفاع کنند؟!؟

تمام بدبختی های بنده از آنجا شروع شد که‌ ۲۰۰۰ خدمت جدید به سیستم بیمه ای کشور تحمیل شد و کسی نپرسید که  از کجا  هزینه ها تامین خواهد شد؟!؟

تمام بدبختی های بنده از آنجا شروع شد که‌ با وجود تحقق پیش بینی های منتقدان طرح موهوم تحول سلامت ، بازهم جنابعالی ذره ای از خضوع و نشانه ای از بازگشت از مواضع خود نشان نمی دهی؟!!

.تمام بدبختی های بنده از آن است که‌ سیستم سلامتی بر کشور حاکم هست که‌ سه سال یک فرد عادی با جعل مدرک به طبابت مردم در یک بیمارستان دانشگاهی می پردازد و آب از آب تکان نمی خورد و جنابعالی و همکاران به مدد سیمای ملی برای افزایش تعرفه های چنین خدمتی سه سال تمام تیتر اخباری؟!؟  (منکر زحمات بزرگان نیستم، خواستم بدانی چه در سیستم شما امکان چنین اتفاقی)


تمام بدبختی ها از آنجا شروع شد که‌ یک دولت مرد به مردم نگفت  که تمام هزینه های طرح تحول ، غیر مستقیم از جیب مردم تامین شده است؟!؟


بدبختی ها زیاد و ....... زبان حاشا بلند....

آقای قاضی زاده ی هاشمی روزی مردم خواهند دریافت که‌ این دست و دل بازی شما در بیمارستان های دولتی با پول چه کسانی صورت گرفته، همین اکنون نیز تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان شروع شده و مصائب دیگر نیز برای دولتی که حرف نمی شنود ، به زودی آشکار خواهد شد...... 


بدبختی های شما با دستور آقای رئیس جمهور برای در اختیار گرفتن منابع بیمه ها و مالیات بر ارزش افزوده و سهم از هدفمندی یارانه ها هم رفع نخواهد شد، روزی را که‌ فریاد بزنی ، بدبختی های ما از روزی شروع شد که‌ خزانه را رئیس جمهور در اختیار گرفت نیز نزدیک است، چاه ویلی که طرح تحول شما بر مملکت تحمیل کرد، به زودی خفتگان را بیدار خواهد کرد.  


راستی افرادی که‌ در فارابی چشمشان را بخاطر داروهای تقلبی از دست داده اند را یادتان هست؟؟ 


به امید توفیق شما


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد