سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آقای روحانی ، بیمه شده های تامین اجتماعی ،چون بغضی چهل میلیونی برای نه گفتن به شما خواهند آمد.

دستور آقای روحانی برای واریز شدن درصدی از درآمد تامین اجتماعی به حساب خزانه ی کشور از چندلحاظ قابل بررسی هست که‌ خروجی آن بی شک رای سنگین عدم اعتماد یک ملت و بخصوص جمعیت چهل میلیونی تامین اجتماعی به ایشان است

۱_ آیا کارگزاران روحانی در وزارت رفاه قانون گریز با سو استفاده کننده هستند که‌ باید کار از دست آنها خارج و به جایی دیگر محول شود؟؟

۲_ آیا روحانی و دولتش توان علمی و مدیریتی  رسیدگی به اسناد اداری را ندارند؟!؟ که‌ لازم است از مسیری دیگر ورود پیدا کنند؟!؟

۳_ آیا رئیس جمهور در جریان بدهی انباشته ی خود به صندوق کارگران نیست که به جای پرداخت بدهی دولت به این صندوق ، دستور گرفتن وام ربوی را جهت پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به دولت صادر کرده است؟!؟

۴_ عیار منطق و استدلال از دولت روحانی رخت بر بسته است؟!؟ 

۵_ آیا رئیس جمهور تسلیم  فضاسازی های رسانه ای اخیر طیف وزیر بهداشت  شده است؟!؟



جناب آقای روحانی از برجام که بگذرم باید اعتراف کنم که‌ رفتار مدیریتی شما برایم تجلی رفتار دولتی پوپولیسم گرا و ناشنوا در برابر نظرات کارشناسی و خونسرد در برابر فساد اداری، دارای رفتارهای متناقض و غیر علمی می باشد. تا دیروز گمان می‌ کردم که‌ جنابعالی و سیستم مدیریتی شما به دنبال یک حداقل هایی برای رسیدن به آرای مردم هستید ، متاسفانه باید عرض کنم که‌ شما در داخل کشور همه ی طیف های اجتماعی را نسبت به خود بدبین و ما امید کردید و سیلی از بی تجربه گی ها و بی تدبیری ها و امواج بلند ناامیدی را خلق کردید.

دولت جنابعالی با اجرای طرح گران و بی کیفیت و غیرعلمی و صنفی تحول سلامت به شدت در باطلاق هزینه ها گیر کرده است، شما اولین رییس جمهوری هستید که دستور فروش اوراق قرضه را برای پرداخت بدهی ها به بخش سلامت صادر کردید، در واقع به جای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی، طلب خود را با وام اخذ کردید و سود آن را باید ضعیف ترین اقشار جامعه پرداخت کنند، مسکن راکد و وام های مسکن بی خاصیت که پرداخت آن از توان کارگران و کارمندان ساقط است و تولید تعطیل شده و هزاران چالشی که شما هیچ توفیقی در حل آن نداشتید؟ آقای روحانی چون بغضی فروخفته بسان جمعیتی چهل میلیونی  دوشادوش معلمان ، کارگران، پرستاران، کشاورزان ، دامداران و صنعت گران قطعا در خرداد ۹۶ پای صندوق رای خواهیم آمد تا ورقی در تاریخ رقم بزنیم که برای سپهر صدارت و ریاست ایران زمین برای همیشه ی تاریخ ثبت سود که‌ عاقبت اجرای طرحی بدون پشتوانه و سراب گونه و بی تفاوتی یک دولت نسبت به آرای کارشناسان اقتصاد سلامت و صاحبنظران حوزه ی سلامت، قربانی شدن رئیس جمهوری بود که‌ همه ی تخم مرغ های خود را در سبد سلامت گذاشت، اما در بیخ گوش او در نزدیکی پایتخت کشورش مردم گریخته از سرما در گورها دسته  خوابیدند؟!؟  و شما بمانید و دوستان متخصص پزشکتان، همانهایی که هر ساله دیدارتان را با آنها فراموش نکردید ؟!؟ 

آقای رئیس جمهور ، قطعا مسیولیت رفتار امروز شما با کسانی هست که‌ تمام سرمایه ی اجتماعی خود را هزینه ی روی کارآمدن جنابعالی کردند، امروز کمپین نه به روحانی را راه خواهیم انداخت ، از امروز با تکیه بر آرای دانشمندان و متخصصین حوزه ی سلامت و اقتصاد خواهیم گفت که کاهش نرخ تورم نه از بلوغ دولت شما بلکه از رکود حاصل شده و طرح تحول سلامت نه از توجه دولت شما بلکه از محل بیمه ی کارگران و بازنشستگان تامین شده، دیگر مجال سکوت نیست، سکوت شما خواهد شکست اما قطعا دیرهنگام..... وعده ی دیدار ما خرداد ۹۶ ، انتخاباتی با نه به روحانی و نه به همه ی پوپولیسم گرایان این مملکت، ما خواهیم آمد تا نه بگوییم به طرفداران مسکن مهر و اقتصاد صدقه ای، نه به کسانی که‌ با اجرای طرح تحول کیسه ی سازمان های عمومی را خالی کردند و ده ها هزار میلیارد تومان بر دست کارگران بدهی برجا گذاشته اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 11 دی‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ق.ظ

درود بر شما ، این ادبیات شما بغض فروخفته همه کسانی است که از بیداد دولت به تنگ آمده اند خرداد 96 به این کابوس خاتمه خواهیم داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد