سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

امروز پنج سال گذشت و دقیقا من هر ماه با شما بودم..

با بیش از ۵۱۵۰۰۰ نفری که مرا شرمنده ی محبت خودشون کردند ، پنج سال کنارم بودند ، از همه ی شما سپاسگزارم، از همه ی عزیزانی که راهنمایی ام کردند، از همه ان هایی که نقد تند مرا به جان و سینه ی بسیط خود خریدار شدند.... با یک دنیا احترام و محبت که تقدیم همه ی پرستاران، پزشکان ، پیراپزشکان و .... بالاخص اساتید محترم اقتصاد سلامت دارم. امید که روزی صداقت و راستی بنای ما باشه....

خدا رو شکر می کنم که آن قدر لیاقت یافتم که با ۶۳۳ یادداشت ، میانگین هشت صد و پنجاه باز دید را از هر یادداشت ثبت کنم ، از عزیزان سللمت نیوز ، انصاف نیوز، خبرگزاری دانشجو ، یزد نیوز، خانه پرستار، معتدلان، هم میهن، تامین پرس و..... که بارها و‌ بارها، حقیر را لایق محبت خود دانسته و مقاله ی اینجانب را منعکس نموذه اند تشکر می کنم و از خدای عز و جل. خواستار دلی پر از امید در این شب های سرد آخر پاییز هستم

ارادتمند همه ی شما مهدی اسفندیار

نظرات 1 + ارسال نظر
niiil jooon شنبه 27 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:47 ب.ظ http://paleez.tk/

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدین هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
95616

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد