سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

وزیر بهداشت دولت یازدهم، ورژن ۲۰۱۶ احمدی نژاد!!!

از عدالت سخن می گوید و چشم بر اختلاف صدها برابری درآمد در وزارت مطبوع خود می بندد؟ از منطق می گوید و مخالفان طرح موهوم تحول سلامت را همراهان دشمنان مردم می داند!؟ از علمی بودن مدل مدیریت خود سخن می گوید و  خبری از راهنمای بالینی در وزارت مطبوع وی نیست ؟ او قاضی زاده ی هاشمی هست ، همانکه بیشترین حضور در رسانه های حکومت نصیبش شد و معتقد است که مظلوم واقع شده است؟ معجزه ای دیگر از هزاره ی سوم و کسی هست که از دین مبین اسلام و انسانیت سخن می گوید و از ادب و کرامت سخن می گوید و منتقدان خود را دیوانه و حسود خطاب می کند؟ این وزیر منحصر به فرد است، از گفتگو و نقد صحبت می کند و نقد پذیری و انصاف و اخلاق، اما در برنامه ی ثریا، از صحبت  تلفنی، از دیالوگ حضوری با نائب رئیس مجلس نیز هراس دارد و مخالفت می کند ، از حضور و رو در رویی با منتقد در هراس و وحشت است؟!؟!


اما چرا او شبیه احمدی نژاد است؟ 


او تنها وزیر دولت یازدهم می باشد که میراث دار سبک و سیاق احمدی نژاد است، او سئوال را با سوال پاسخ می دهد؟؟ او همچون احمدی نژاد به جای اجرای برنامه ی چهارم و  پنجم توسعه ، برنامه ی خودش را اجرا کرد ؟

تنها کسی هست که توانست، همچون احمدی نژاد که ششصد میلیارد دلار را طوری خرج کرد که کسی نفهمید کجا رفت!؟ ( البته احمدی نژاد متولی دو جین  وزارتخانه و دو قوه و سه سپاه بود) اما قاضی زاده هاشمی فقط برای وزارت بهداشت و اداره ی سلامت مردم در طول سه سال ( احمدی نژاد هشت سال ) حدود چهل میلیارد دلار را خرج کرد و بماند از سی میلیارد دلار که بیمه ها خرج کردند ؟؟

اینکه بروی در جنوب کشور و از ورود گرد و غبار به کشور در نقطه ی صفر مرزی بازدید کنی؟ ؟!؟!؟!؟!؟!

اینکه شوخان دخترک معصوم نیازمند جراحی چشم ،تیتر رسانه ها شود و  آقای وزیر چهره ی انسانی اش  برای یک مملکت به نمایش گذاشته شود،  اینها بدجوری انسان را یاد احمدی نژاد و کارهایش می اندازد؟ اما سرچی در گوگل کافی است تا عکس های یادگاری قاضی زاده هاشمی با عمو پورنگ، لباس بختیاری، هنر پیشه ها و.... را ببینی تا بفهمی که چقدر قاضی زاده ی هاشمی رهرو و مقلد بی چون و چرای احمدی نژاد است؟؟


اما در برنامه ی ثریا، آقای وزیر برگ آخر را رو کرد ، اولا که بر سازمان صدا و سیمای ما که سر در گمی و آشفتگی در آن موج می زند، منت نهاد که تنها وزیری بود که پایش به برنامه ثریا باز شد ؟؟  دوم اینکه با زیرکی تمام به جای پاسخگویی به سئوالات مدیر برنامه، حمله ای جانانه به دولت محمود احمدی نژاد کرد ؟ درست همان تاکتیکی که احمدی نژاد استفاده می کرد ( حمله به هاشمی رفسنجانی) ؟

شاید برنامه ثریا ی قبلی را دارای چندین محاسن بزرگ دانست؟

۱_ بالاخره صدا و سیمای ما فهمید که هزینه ی حمایت از یک شخصیت پوپولیسم گرا تا چه حد زیاد است؟

۲_ حذف منتقدان از رسانه و حذف کارشناسان از برنامه های تخصصی نتیجه اش ظهور طلب کارانی چون قاضی زاده هاشمی و محمود احمدی نژاد می شود،.

۳_  ثابت شد احمدی نژاد ممکن است که بر نگردد، اما احمدی نژادیسم زنده است و ممکن است در کالبد یک فوق تخصص چشم پزشکی ظهور کند.... حالا یکی با مسکن مهر و دیگری با طرح تحول سلامت... که الحمدالله از نظرسنجی های سازمان صدا و‌سیما نشان داد که مردم، ائمه ی جماعات و ... همه از این دو بزرگوار راضی اند، تا شاید درسی شود برای انکه نفهمد ،خود کرده را تدبیر نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد