سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

وزیرا.... پولدارا.... دلسوزا..... ما به جز آمپول، نان و شغل هم می خواهیم؟؟؟؟

این بار قاضی زاده ها شمی تهدید کرد که مخالفان طرح تحول سلامت را مایوس خواهد کرد و‌ شرمنده ؟؟ او گفت که طرح تحول سلامت برای مستضعفین طراحی شده است؟؟

به جرات می گویم که به سهم خود در اعجاز رفتار جناب آقای وزیر مانده ام و نمی دانم که چرا آقای وزیر به جای استفاده از ادبیات علمی و منطقی و کارشناس پسند، یک سره بر بکارگیری از عبارتی این چنینی تاکید دارند ؟؟ 

آقای قاضی زاده ی هاشمی، بنده نیز همچون مراجع عظام، ائمه جماعات و .... ممنون دار ، پاسخگویی شما به بیماران صعب العلاج هستم، اصلا چه بهتر مثال بزنم که یکی از بستگان درجه ی یک بنده اکنون قریب به سه ماه هست که درگیر بیماری  سختی هست که نیازمند دعای همه ی هموطنان عزیز می باشد.

منتهی عزیزا و‌ بزرگوارا و پولدارا .... من به خود اجازه نمی دهم که نان فرزند و زنم را قطع کنم تا بیماری آن عضو دیگر خانواده درمان شود؟؟ امیدوارم با این مثال ساده شما فهمیده باشید که ؛

۱_ منابع کشور اندک است و نیاز ها بسیار و همچون سلامت، نیازهای دیگری چون نان و مسکن و پوشاک و اشتغال و .... وجود دارد که اصلا امکان بر زمین گذاشتن آنها وجود ندارد؟؟؟

۲_ من به خودم اجازه نمی دهم  که طوری هزینه های درمان پدرم را مدیریت کنم که یک روز در بیمارستان خصوصی درجه یک و دیگر روز در منزل  گرفتار شود؟؟؟ یعنی بر اساس منابع موجود مدیریت می کنم

۳_ ممکن است که بتوانم چند صباحی با فروش منزل و وام و بهره و‌قرض رفتاری دیگر نشان بدهم و‌ منتقدان و مخالفان خودم را شرمنده کنم، اما در نهایت چه؟؟ شرمنده ی اینده ی خانواده ی خودم  می شوم.


پایان این مطلب اینکه ، برادرا... پولدارا..... از قضا وزیرااااا... در کشور ما، متخصصین اقتصاد سلامت ، پزشکی اجتماعی و سیاستگزاری سلامت و مدیریت بهداشت و .... حضور دارند که برای همین امور درس خوانده اند ، به قطع اینان می توانند ، خیلی بیشتر از جراحان عمومی و متخصصین قلب و ... شما را هدایت و ارشاد کنند تا انشالله هم جنابعالی شرمنده ی همکاران پزشکتان و پیراپزشک و‌پرستارت نشوی و این عزیزان تامین شوند و هم اینکه جوانان بیکار ما شرمنده ی زن و‌ بچه و پدر و مادر خود نشوند، چرخ کشاورزی و‌صنعت ما بچرخد.

 وزیرا ... بزرگا.... پولدارا.... کشور بی پول است و معلمان ما با یک سوم حداقل خط فقر زیست می کنند، می توانی درک کنی ؟؟


بزرگا، پولدارا، پردرامدا.... وزیرا.... تامین اجتماعی  ورشکست گردیدا... خدمات درمانی به خاک نشستا..... شما می فهمی که بنده چه عرض می کنم ؟؟


پولدارا، عزیزا... وزیرا............. اینتساگراما... مظلوما... دلسوزا... دستگیر مستضعفینا...... لطفا با پول شبه ربوی نظام سلامت ما را مدیریت نکن و مرا یاد طنز تلخ دوران کودکی نینداز که می گفتند؛

تنت سالم باشد، مهم نیست که نفس برآید یا نیاید؟  ما مسکن و آموزش و دفاع و قضا و محیط زیست و رفاه و.... هم می خواهیم، همه نیاز ما آمپول نیست؟؟ 


بزرگا پولدارا... پر درآمدا...... دلسوز پرستارا... فداکار پزشک عمومیا... لطفا به عدالت بین همکاران خود رفتار کن؟


پولدارا.... وزیرا..... نگاهی به کنار دستت بینداز، مملکت شاید به مصلحتی و به دلیلی  و دلایلی  وزارت خانه های دیگری نیز دارد ؟؟ 

اگر خوب بیندیشی در خواهی یافت که می گویند، ه‍یئت وزیران ، نه هیبت وزیر.........

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:26 ب.ظ

آقای اسفندیار ، اگه بودجه ۹۵ رو‌نگاه کنید، می بینید که دولت مملکت رو به قاضی زاده هاشمی داد. به عنوان یک معلم تصمیم گرفتم ، به قیمت گذاشتن همه ی آبروم، جلوی این دولت واستم تا هشت ساله نشه، تا حالا فکر می کردم که آقای روحانی هنوز متوجه موضوع طرح تحول نشده، فکر می کردم که امسال به ضجه های معلم ها توی بودجه توجه می کنن، اما دیدم که آقای روحانی ، انگار گوش شنیدن رو کنار گذاشتند، توی ۱۶ آذر امسال ، دانشجو توی روی آقای روحانی نگاه می کرد و بهش می گفت از ریخت و پاش طرح تحول جلوگیری کنید، ایشون موقعی که رفت جواب بده، خطاب به دانشجویان گفتند ؛ لطفا به ما راهکار بدید؟؟؟ این کارها یعنی چی؟؟ سه سال هست که معلم ها دارند کتک می خورند، پول رسیدگی به دندان های خودشون رو ندارند، لونوقت آقای رئیس جمهور از صندوق بازتشستگی ما ، کسر می کنند می دهند به بیمه سلامت، تا بره توی شکم وزارت بهداشت و افزایش دست مزدها، این آقا اگر مرحله ی بعد رای بیاره من باید خودکشی کنم، اون سری به حرف آقای خاتمی رای دادیم بهش، این دفعه دوست دارم ، اصولگرایان بیان ، هیچی هم ندن، دست کم اعصابم خراب نمیشه که خودم کردم که لعنت بر خودم باد

خسته یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام.بخدا قسم.فامیلمون توی واحد تنظیم اسناد کارانه یک بیمارستان دولتی کار میکند.گفت یک پزشک عمومی بخاطر یک کشیک در ماه 6 میلیون کارانه بهش تعلق گرفته.پزشک های طرحی که وظیفه اشان گذراندن طرح و حتی پزشکای سرباز که در حال گذران خدمت هستند.حق ماندگاری میگیرند!!!! پزشک متخصص روزانه 330 هزار تومان حق ماندگاری و پزشک عمومی روزانه 150 هزار تومان.بیمه چگونه از پس این هزینه ها بر بیاد؟؟؟؟؟؟؟نتیجه اش فقط ورشکستگی و کسری بودجه بیمه ها خواهد بود و سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد