سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

صد و بیست دانشجوی ایرانی از هند اخراج شدند ، دسته گل جدید وزارت بهداشت و سفارت ایران در هند؟؟؟

جناب آقای اسفندیار

. با سلام. احتراما از آنجا که شنیده ها حاکی است شما پیرامون مسائل حوزه بهداشت و درمان فعالیت های چشمگیری داشته و دارید.لذا مسائل مربوط به دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی ورودی سال جاری هند را که فعلا در سایه بیمارگونه ای از ابهام به سر میبرد به اطلاعتان می رسانیم. هر چند که تا کنون در مدت این سه ماه نخواسته بودیم مشکلات رسانه ای گردد شاید مسیولین بهداشت و درمان و وزارت علوم و خارجه با اعتراضات. و گردهمایی های انجام شده والدین جهت حل مشکلات چاره ای بیندیشند. 

تعداد یکصد و بیست دانشجوی ایرانی رشته های پزشکی و دندانپزشکی که با تایید وزارت بهداشت و علوم به هند رفته بودند و در دانشگاه دکتر ام جی آر شهر چنای هند که مورد تایید وتاکید وزارت علوم بود ثبت نام کرده بودند به علت دستور اکیدا رایزنی علمی ایران در هند از ورود به جلسه آزمون نیت (مشابه کنکور ایران که اولین سال برگزاری آن بوده است) منع گردیدند (کلیه مستندات موجود است) حال که دانشجویان با هزاران امید حدود سه ماه بر سر کلاس ها حاضر گردیده اند و یکسری از امتحانات درسی را نیز داده اند دیوان عالی هند دستورالعملی مبنی بر اخراج کلیه دانشجویانی که آزمون نیت را نداده اند صادر نموده است. بلاتکلیفی برای دانشگاه های هند و سر در گمی و مشکلات روحی و روانی ایجاد شده برای یکصد و بیست دانشجوی ایرانی و نگرانی شدید والدین توسط هیچ فردی در ایران هنوز پیگیری نشده است. اخراج این دانشجویان سبب بی اعتمادی به مسیولین، صرف هزینه های هنگفت، عقب افتادن حداقل یک تا یک و نیم سال تحصیلی برای فرزندانمان و حتی تصمیم برخی خانواده ها مبنی بر تحصیل فرزندان در دانشگاه های غیر معتبر و عدول اجباری از تصمیم برگشت فرزندان پس از اتمام تحصیلات به ایران خواهد شد. 
پیگیری مسائل را به شما می سپاریم باشد که تکانی در وضعیت موجود به نفع فرزندانمان واقع گردد. 
متشکریم



( این متن توسط مادر یکی از دانشجویان نوشته شده که در صورت پاسخ؛ مسئولین محترم وزارت بهداشت حتما درج خواهد شد، ضمنا صحت و سقم این گزارش در حال بررسی بیشتر است)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد