سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

اگر امام ( ره ) زنده بودند و شهرداری قالیباف ، ریاست جمهوری احمدی نژاد و روحانی را می دیدند؟

شکوه های شهاب مرادی را از حقوق های نجومی و نگرانی مردم می شنیدم و مطلع می شدم که همین ایشان... همین آقای نگران... یک واحد آپارتمان را در میدان هروی با ۱۳۵ متر تمام به بذل آقای شهردار تهران و با قیمتی معادل تقریبا یک سوم قیمت واقعی خریداری کرده اند و برخی از اعضای شورای محترم شهر تهران با شعار مردم داری و اصولگرایی... چگونه بر خان ملت گرسنه که کودکان و زنانشان تا کمر در زباله دان می روند تا لقمه نانی به دست بیاورند؟؟؟؟ و ای بنازم به قانون که یک سرش آنقدر گشاد هست که میلیاردها تومان  با یک تبصره بین داراهای شهر توزیع می شود با تخفیف های میلیاردی و‌ سر آن آنقدر تنگ است که نان پیر مرد و آن کودک گرسنه ای که تنها وسیله ی شکم سیر کردنشان ترازوی کوچکی است هم بیرون نمی آید ، که جوانان رشید و قانون مدار مبارزه با سد معبر با آن بازوان قدرتمند و با غیرتشان جمع می کنند،  خدایا این چه قانونی است که شهاب مرادی را یک شبه به نان هزار ساله می رساند و این پیر مرد بی نوا و آن کودک بیچاره را ازنان خوردن می اندازد؟؟؟ مگر هر دو تابع شهرداری نیستند؟؟؟؟

دارم به این فکر می کنم که واقعا این رقابت نفس گیر چپ و راست ایرانی را در بر ملا کردن ، فیش های نجومی و‌اختلاس و رانت ‌‌‌‌ و کانتینر قاچاق و....قرار اسطبق طبق کدام برنامه متوقف شود؟؟

نمی دانم که چه بگویم ، در شگفتی و عجب و‌تعجب و کنگی همین بس که دیشب در اخبار سیما ، چشمم به جمال معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه ریاست محترم جمهور افتاد تصمیم گرفتم که چند روز و چند ماه ننویسم ، یعنی احساس می کنم که نمی فهمم ، یک سری معادلاتی پیش می آید که اصلا قابل تحلیل و نورپردازی نیستند،یک سری مسائل که فکر کنم باید برایش از نو راه رفته را برگشت و نگاه کرد که واقعا چه چیزی از چشمان من پنهان مانده بود که اینطور به گیجی رسیدم، به این اندیشیدم که گیرم معادله ی ما با آمریکا حل شود، فرضا معادله ی گرانی و بیکاری و تورم حل شود؟؟ شما دوستان بگویید که من معادله ی جای مهر را بر پیشانی نوبخت در تصاویر امشب چگونه حل کنم؟ باور کنید این یکی خیلی قابل حل نیست ،چون آخه عزیزان جای مهر جایی بود که اصلا  پیشانی نمی تواند آنجا بنشیند ، خدایا خود شاهدی که امشب شام نخوردم و درس نخواندم و فقط دعا کردم که بیشتر از این دولت آقای روحانی معادله بر دستان من نگذارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد