سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

گزارشی تکان دهنده از دلالی صیغه در تهران، شغلی پردرآمد برای سوء استفاده کنندگان از وضعیت نابسامان اجتماعی ایران

هر روز نتایج مخرب بی توجهی به حوزه ی فرهنگ و اندیشه و مسایل اجتماعی در حال نمود پیدا کردن است و مثل همیشه شوک های خبری مردم را دچار حیرت می کند و بعدها موضوع تبدیل به امری عادی می شود. درست مثل روزهایی که نام هرویین برای ما غیرعادی بود و بعدها عادی شد و درست مثل روزهایی که نام کراک و اکستازی و شیشه و .... که هر روز برای ما عادی می شود تا بدانیم که هیچ کس متولی مسایل اجتماعی ما نیست و این کشتی سرگردان هر روز به صخره ای می خورد و از صدای مهیب برخورد آن مردم به خواب رفته وحشت زده بلند می شوند و دوباره می خوابند. این روزها گزارش دلالی صیغه که در سایت خبری سلامت نیوز درج شده است بسیار تکان دهنده بوده و باعث حیرت همگان شد و این سوال را برای همه ی بیدارماندگان ایجاد کرد که آیا این کشتی سکان داری دارد؟ 

تن فروشی که در حال رسمیت پیدا کردن است و از تن فروشی ساعتی تا روزانه و ماهیانه و .... از رسمیت بخشیدن به فحشا تحت عنوان اجاره ی شش ماهه منزل و .... ی دانم که چگونه این همه زشتی را باور کرد و نمی دانم هایی که آدمی می ماند که آن را باور کند یا اینکه بپندارد که درست مثل یک خواب و یا کابوس به زودی بیدار می شود و کشور اباد و خانواده های مستحکم و دختران و پسران اینده دار و با نشاط را می بیند و نه هجوم کراک و شیشه و ..... دون اینکه بخواهم بیشتر از این به این درد جانسوز بپردازم شما را دعوت می کنم تا از این لینک یکبار یکبار دیگر به صخره بخورید و بیدار شوید. بد نیست حتی اگر خوب آلوده باشید.


 http://www.salamatnews.com


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:01 ق.ظ

اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست...
هرکس مسلمون شد نماز و روزه و حج و زکات و غیره رو قبول کرد متعه رو هم قبول می کنه! حکم خدا مشخصه و اسمش ازدواج موقت هستش نه فحشا!
چشمای کورت رو باز کن و فساد رو ببین! یعنی الآن حکم خدا روی زمین بمونه دیگه فساد و فحشا جمع میشه!
برو ببین سکس ضربدری و شیطان پرستی و هولیگاریزم و وولگاریزم و ارائه همسر به مرد غریبه (سویینگ) و خیلی کثافت های متعفن داره تو این خراب شده بیداد می کنه!
همجنس بازا دارن تو این مملکت امام زمان رژه میرن هیچ خری صداش در نمیاد!
چرا به اونها هجوم نمی برید؟؟؟
اگر وجود داری اگر به حرفی که میزنی ایمان داری پست منو بزار تا همه بخونن...
و مطمئنا مزدوری بیش نیستی... قطعا به آنچه می گویی نمی اندیشی! و حتی جوابی نداری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد