سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

دلم گرفت....

نفس به شماره افتاد و سینه گرفت

رویم  سفید و جان این زمانه گرفت


به حرمت این غروب گرفته ی تاسوعا

دل خونم از آشنا ،نه از بیگانه گرفت


فروغ دیده ی من به تاری تمام رسید

دلم گریست و جانم به ضجه گرفت 


به حال پریشان و دست دعا نزد خدا

حالم به یاد عشق حسین رقیه گرفت


کجایی تا خبرت کنم  ای ذوالفقار علی؟

که دور حسین را گرگ گرسنه گرفت


فروبرده  بغض و بشکسته ی خویشم

چه بگویم ،دلم از  این استحاله گرفت


برو ای ناطق سخن به چاه کوفه بگو

که  مردی بمرد و مردی کناره گرفت


برو بگو که در پس پستی این روزگار

که جای تیر سه پر، تیر قناصه گرفت


مهدی اسفندیار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد