سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

عذر خواهی از همه ی دوستان.. طلب دعا.....

خیلی دلم میخواد که وبلاگ رو مثل گذشته تند تند به روز کنم، متاسفانه سردردهای شدید و گاها حواس پرتی و کسالتی که بعد از تصادف واژگونی خودرو پیش آمد شرایط را برایم بیش از تصور سخت کرد.... همین چند مطلب اخیر رو در ویرایش و نوشتن مدیون کمک دیگران و انگیزه ای هستم که دوستان داده اند ، از شرایط سخت پرستاران و معلمان و کارگران مطلع هستم و بسیار ملول، اما شاید خلاصه بتوانم بگویم که فعلا....... در این شب ها فقط التماس دعا دارم..... برای همه بیماران تا شفا بگیرند، برای همه ی آبرومندان که آبروی اونها نریزه ، برای همه ی خانواده ها آرامش و برای همه ی گمراهان راه هدایت.....

نظرات 1 + ارسال نظر
شمس جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ

آقای اسفندیار ، برای شما آرزوی سلامتی دارم، انشالله به زودی سلامتی خودتان رو به دست می آورید، مقالات شما برای ما پرستاران همیشه امید بخش و تسلی بخش بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد