سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

مشکلات تیبا ۲؛ نماد کامل بی احترامی به مشتری با اهرم انحصار؟؟؟ خودروساز متشکرم؟

چهار روز پیش بود که یک دستگاه خودروی تیبا ۲ را صفر کیلومتر تحویل گرفتیم؛ خودرویی که همسرم با وام خودروی اداره خریده بود. وقتی در ماشین نشستیم تنها چند کیلیومتر دور نشده بودیم که صدای خر و خر عجیبی از ماشین بلند شد بطوریکه ارامش ما را در داخل ماشین گرفت. با خاموش کردن کولر این صدا بر طرف می شد و با روشن کردن دوباره ی کولر صدا بوجود می آمد.. . در هنگام پارک خودرو متوجه شدیم که سنسورهای عقب کار نمی کنند. شیشه ی عقب سمت راننده در هنگام بالا و پایین رفتن صدا ناهنجاری تولید می کرد و زوار شیشه با درب عقب تقریبا از جایش درآمده بود. با فروشنده تماس گرفتم که عنوان نمود در تیبا دو مشکلات کولر و دنده عقب رایج هست که باید بعد از چهار هزار کیلیومتر ببرید نمایندگی مجاز تا برطرف کنند و الان هم تحویل نمی گیرند؟ از فروشنده در مورد کارت خدمات  نارنجی سایپا پرسیدیم که گفت آن هم بعد از چهار هزار کیلومتر صادر می شود و تا ان زمان باید با شماره ی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. در هنگام صدور کارت نیز مبلغی حدود ۵۹۰ هزار تومان از شما خواهند گرفت؟
http://car.upload.ir/News/099-Tiba2/5.jpg
ایتدا به خاطر اینهمه بی انصافی این خودرو ساز عصبی وو شاکی بودم اما دو ساعت بعد ؛ ارامشم را باز یافتم و متوجه شدم که باید از سایپا تشکر کنم؛ زیرا در بازار انحصاری خودرو که چاره ای جز خرید خودرهای دو خودروساز داخلی برای شهروندان ایرانی وجود ندارد؛ همنیکه آنقدر انصاف دارند که برای خودروی شما صندلی و فرمان و داشبورد و لاستیک می اندازند ؛ باید قدردان انها باشیم. من اگر بودم شاید برای چنین مشتریانی که چاره ای جز خرید از من ندارند؛ هرگز خودروی واقعی تحویل نمی دادم و سعی می کردم با همین قیمت به آنها گاری و یا فرقون تحویل بدهم. به همین خاطر به جای شکایت و اعتراض تصمیم گرفتم با صدای بلند بگویم.

خودروساز متشکرم

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:51 ب.ظ

باور کنید تحریم بهانه است اینا مردمو گیر اوردن

sajadmusic چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.sajadmusic.rzb.ir

سجاد موزیک
www.sajadmusic.rzb.ir

علی دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:57 ق.ظ

کاشکی به جای خرید خودرو صفر از ماشین های قبل از سال 90 استفاده بشه. انحصار بهانه هست، این دو خودروساز
من خودم تیبا صفر خریدم صدای غژ غژ گیربکس میده هرروز هم بدتر میشه، نمایندگی مرکزی فرمودند همشون همینجوری شدن نمیشه کاریش کرد. درصورتی که بیرون مکانیک میگه درستش میکنم ولی ماشین صفر نباید اینجور تحویل میگرفتی و گارانتی و ... کشک.
ضبط خراب، ارگونومی افتضاح، طراحی داخل مزخرف و ...
من از خرید این ماشین به شدت پشیمونم پولم رو ریختم توی جوب با دستای خودم

آرش پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام امروز یک تیبا 2 صفر تحویل گرفتم کولر رو روشن کردم و صدای به شدت عجیبی میده و اصلا نمیشه تو ماشین نشست با وجود این صدا من اهواز هستم مگه میشه بدون کولر از ماشین استفاده کرد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد