سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

عضو کمیسیون آموزش :با نصف پول وزارت بهداشت , هرکس می توانست آموزش و پرورش را اداره کند؟

به گزارش تابناک, محسن سرامی نماینده ی مجلس معتقد است که دلیل اصلی مشکلات وزارت آموزش و پرورش, عدم توزیع مناسب بودجه در دولت می باشد, این نماینده ی مجلس گفته است اگر نیمی از پولی که به وزارت بهداشت داده‌اند را به وزارت آموزش,وپرورش می دادند , اداره ی این وزارتخانه به راحتی میسر بود.

http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu6842.jpgدر همین حال مسعود پزشکیان نماینده ی تبریز و عضو کمیسیون بهداشت ودرمان نیز با غیرقابل قبول خواندن فاصله ی طبقاتی و شکاف در پرداختها عنوان کرد که برخی از همکاران من ماهی یک میلیارد تومان درآمد دارند و این مبلغ در شرایطی که یک معلم و یا پرستار تنها ماهی یک میلیون یا یک و نیم میلیون دریافت می کند, غیر قابل قبول است. 

http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000291/nf00291965-2.JPG

در همین حال معاون امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان کرد که رفتار پزشکان و سازمان نظام پزشکی با مردم از بالا به پایین بوده و این امر سبب منزوی شدن بیش از پیش آنها در افکار عمومی گردیده است. در همین حال طبق اخبار منتشر شده, قرار است به جای استیضاح فانی, جلسه ای با حضور نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش و استیضاح کنندگان در مجلس برگزار شود تا راهکارهای افزایش حقوق معلمان بررسی گردد تا بلکه با بدست آمدن راهی برای ترمیم حقوق ها, استیضاح فانی منتفی گردد.

توضیح: بودجه ی وزارت بهداشت در سال 93 عدد 31 هزار میلیارد تومان و بودجه وزارت اموزش و پرورش 21 هزار میلیارد تومان بوده است که  در جدول اشتباه درج شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد