سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آقای لاریجانی به داد صداهای مبارز با فساد برسید.

http://img7.irna.ir/1393/13931009/81444624/81444624-6170729.jpg

برادر ارجمندم جناب اقای آیت الله لاریجانی آملی

ریاست محترم دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران

سلام

بارقه های امید در مبارزه با فساد بدون هیچگونه تردیدی با عزم دستگاه قضای جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با فساد معروف سه هزار میلیاردی و جریان بابک زنجانی و برگشت اموال بیت المال در موضوعات زمین خواری و .... دمیدن گرفته است. بدون هیچگونه اغراق و تملقی باید به حضور شما عرض کنم که سختی کار قابل درک است و قابل لمس. مطلع هستید که بار اصلی این مبارزه و جهاد مقدس را که من ان را دشوارترین امور بعد از جنگ تحمیلی می دانم ابتدا بر گردن دستگاه قضا و سپس بر دوش جریان ازاد مطبوعات است. در این مسیر مطبوعات نیز ممکن است اشتباهاتی داشته باشند و یا جایی خطا کرده باشند. دیروز خبر دادگاه برادر ارجمند جناب اقای توکلی در رسانه ها و فضای مکتوب و دیدار و شنیداری درج شد و در عین حال که بر وظیفه ی دستگاه قضا رسیدگی به همه ی شکایات می باشد و امری پذیرفته شده و منطقی می باشد. سبب شد که نگرانی هایی برای فعالان مبارزه با فساد در کشور ایجاد شود که سرانجام چه می شود.

حضرت ایت الله لاریجانی ؛ متاسفانه باید خدمت شما عرض کنم در کنار بسیاری از مجاهدتها و سختی های کشیده شده برخی از امور صورت گرفته در دستگاه قضای جمهوری اسلامی ایران به حدی کند و دور از انتظار است که سبب جریح شدن برخی از متخلفان و دست اندازان به بیت المال شده است که شاید نمونه ی بارز ان را پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نام برد. گذشت یک و نیم سال از زمان ارسال این پرونده به دادگاه ا کنون و عدم اطلاع رسانی مناسب در چگونگی سیر این پرونده نگرانی هایی را برای افکار عمومی و بسیاری از دلسوزان نظام ایجاد کرده است. به خصوص اینکه متاسفانه دایره ی این پرونده فقط به نام دادستان سابق تهران در افکار عمومی ثبت شده است؛ درحالیکه هیچ تخلفی در سطح سازمانی در صورت وقوع؛ نمی توانسته است؛ از دخالت و همکاری سایر مدیران ارشد مستثنی و جدا باشد. از سویی شاهد هستیم که دولت به عنوان رکن دیگری از موضوع؛ پرونده تامین اجتماعی را به حال خود رها کرده است و شینده ها حکایت از ان است که به جز موضوع چک ارائه شده به اقای بابک زنجانی و برکناری یکی از مدیران متخلف و دستور بازگشت اموال سازمان به حالت اقساط؟؟؟؟؟ هیچ اقدامی که به اطلاع افکار عمومی رسانده شود صورت نگرفته است. داستانی غم انگیز که ایجاد تبعیض بین فرزندان مردم در استخدامی های صورت گرفته که .. 

 دقیقا مغایر با عدالت اجتماعی مدنظر جمهوری اسلامی است و نقض صریح ایین نامه های استخدامی و جذب و استخدام غیرقانونی افراد با مدارک غیرقانونی و غیر قابل قبول از طرف دستگاههای دولتی و استخدام افراد با رانت فامیلی بدون رعایت شرایط سنی و اهدای ردیف ها و پست های سازمانی بدون رعایت شرایط استحقاق از جمله اقداماتی بوده است که در دوران سیاه مدیریت در سازمان  تامین اجتماعی به وقوع پیوسته است و مستندات روشن و اشکار ان وجود دارد. مرتکبان این اعمال زشت و غیرانسانی با گذشت بیش از یکسال و نیم هم اکنون آزادانه در حال سیر در انظار عموم هستنند و متاسفانه دولت که موظف بود پرونده های تخلفات اداری را به گردش در بیاورد ظاهرا جز تماشای دستگاه قضا و نگاه به دستان شما اقدام قابل مللاحظه ای به عمل نیاورده است ؛ شاید همین مهم باشد که ادمی را به یاد سخن رهبر انقلاب می اورد که خطاب به برخی از این دولت مردان گفته اند که به جای فریاد دزد دزد اقدامی انجام بدهید.

http://aftabnews.ir/images/docs/000174/n00174186-b.jpg

به هر حال جناب اقای لاریجانی از شما انتظار می رود بار کوتاهی ها و سیاسی کاری ها و ..... سایر دستگاهها را نیز بر دوش بکشید چه انکه

ان الله یإمر بالعدل و الاحسان

مطمئنا مردم آگاه ایران و تاریخ این مرزو و بوم نقش مجاهدان در راه دین و ازادی و استقلال و کرامت انسانی را فراموش نخواهند کرد و جریان ازاد و معتقد به نظام در رسانه های مجازی کشور دعاگو و یاور شما عزیزان هستند؛ لذا انتظار حمایت از این جریان نیز از دستگاه قضا می رود چه انکه جناب اقای توکلی امروز به عنوان یک معتقد به نظام و نماینده ای شجاع و پاک دست به عنوان ویترین جریان ازاد رسانه ای معتقد به نظام در مبارزه با فساد هستند و الگوی برای امثال بنده که وجود ایشان و امثال ایشان بیانگر فضایی است که نظام مقدس ما به قلم های ازاد برای زدودن زشتی ها در جامعه می دهد. جا دارد در این مجال از زحمات همهی همکاران عزیز ما نهایت سپاس و قدردانی را به عمل اورم و بگویم که کودکان و فرزندان این کشور چشم به راه استقرار عدالتی هستند که در تاریخ به بزرگی و شرافت و حقانیت عدالت در دستگاه جمهوری اسلامی شهادت بدهند؛ باشد تا بیش از امروز شاهد خبرهای مسرت آمیز بی پناهی دست اندازان به بیت المال باشیم.


                                                   مهدی اسفندیار

                   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد