سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

مگر از حامیان داعش چیزی جز این انتظار بود؟؟

تعرض دو حیوان مزدور آل سعود به دو نوجوان معصوم ایرانی اگرچه قلب هر آزاده ای را جریحه دار می کند, اما نوعی عدم انتظار یا غیر منتظره بودن آن موضوعی عجیب است که نشان می دهد هنوز اطلاعات خوبی از واقعیات این کشور در دست نیست. شما رفتاری متمدنانه را از کسانی نجویید که جهل عربی را با تعصب عربی اشتباه گرفته اند. قومی که سردمدارانشان هشت سال تمام پشت یک دیکتاتور دیوانه ایستادند که وسعت جنایتش فرا تر از تجاوز به دو نوجوان بود. آل سعودی که تا سی سال پیش بزرگترین رویاهایش نشستن در بوئینگ بود, آنان که حقارت خود را شهادت رساندن بیگناه ترین حجاج نشان دادند, آنهایی که سگهای داعشی را علیه زنان و کودکان بسیج کردند و هیچ جنایت حیوانی در منطقه از حمایت آنها بی نصیب نیست, آیا نباید از آنها تصور تجاوز به دو نوجوان را داشت؟

  

 آل سعود چاره ای جز نمایش عقده گشایی بابت تحقیرهای

خودش در منطقه را به این شکل ندارد.  دیگر باید باور کرد که نام خادمین حرمین شریفین , کلمه ای تشریفاتی برای سردمداران است که امروز دست در دست اسرائیل نهاده و به پادویی آنها افتخار می کنند, باید گفت که امروز مکه مکرمه قبله ی اول ما نیز در غصب کسانیکه که تجاوز به دو نوجوان پسر را باید جزئی از بی شرمی های آنها دانست می باشد. ننگی که نشان می دهد فاصله گرفتن از اسلام ناب محمدی و گراییدن به اسلام اصیل آمریکایی در بستر جهل تعصبات کور عربی ( و نه عرب) چقدر زشت و ملال اورست و چه نتایجی را به ارمغان خواهد آورد.

عربستانی که می توانست به پاس میزبانی خانه ی خدا ,فرهنگ را صادر کند , امروز به دلیل تهی شدن و تهی بودن از غنای فرهنگی در حال صادر کردن آنچه هست که در وجودش موجود است, که از قدیم گفته اند , در کوزه همان تراود که در اوست . بازرسی های سیاسی و تحقیر میهمانان و بسیاری از اعمال شنیع در بدو ورود نشان از نوعی فرهنگ حکومتی در مواجهه  با میهمان است.

پادشاه جدید سعودی و دست اندرکاران حکومت آل سعود با جنایتی که عواملش رقم زدند عملا در بوته ای قرار گرفته اند که باید بین مجازات عاملان این جنایت شنیع و یا کنده شدن نقاب از چهره ی خود یکی را انتخاب کنند. این دو نوجوان را نه تنها باید قربانی تجاوز ندانست بلکه باید مجاهدینی دانست که به جهان اسلام چهره ی واقعی عدالت در کشور مدعی ام القرای بودن اسلام را به جهانیان نشان دادند.

باید قبول کرد که این دو نوجوان ایرانی سبب بیدار شدن چشمان ملت ایران و سایر ملل جهان , در برابر آل سعود شدند زیرا اگر تا گذشته های نه چندان دور سران این کشور مشکل خود با ایران را به سران کشورمان مربوط می دانستند , اکنون ثابت شده‌است که بی‌جهت نیست که سران ایران روی خوش به این وهابیون نشان نمی دهند , اکنون ملت ایران باید توقعات خود را از سران کشور بابت انجام اعمال حج پایین بیاورند , زیرا عربستان ازحداقل استانداردهای فرهنگی در برخورد با میهمان آنهم میهمانی که زائر حرم امن الهی هستند برخوردار نمی باشد, باید به این بیاندیشیم که با چه اطمینان خاطر از امنیت زنان و دختران ایرانی, آنها می توانند در خیابانهای عربستان قدم بزنند درحالیکه مردان از تجاوز عاملان حکومت در امان نیستند؟ در این کشور چگونه باید شکایت متجاوز را به این چنین پلیسی که در جلوی انظار جنایت می کند برد؟

 اینجاست که باید گفت سوای از اینکه تعامل مسئولین ایران با این حکومت چه باشد؟ این ملت ایران است که این خاطره ی تلخ را هرگز فراموش نخواهد کرد و حکومت عربستان را هرگز نخواهد بخشید. باید اندیشمندان و علما و اهالی قلم و فضای مجازی و هر آنکه نام ایرانی و مسلمان را یدک می کشد در جهت آگاهی بخشیدن مردم در مخاطرات سفر به عربستان تلاش کنند و نباید مردم تصور کنند که حکومتی متمدن و فرهیخته با استانداردهای جهانی به انتظار آنان برای میهمانی حرم امن الهی به انتظار نشسته است. این باور تا روزی که پادشاه عربستان شخصا از ایرانیان عذر نخواهد در من وجود دارد و خواهد داشت.

بیاییم تا آگاهانه تر با واقعیت روبرو شویم و بدانیم که پا در کدام کشوری می گذاریم , من پیشنهاد می کنم که به دلایل برشمرده و ناتوانی محرز حکومت این کشور در تامین امنیت میهمانان خارجی , ورود شهروندان ایرانی زیر هفتاد سال به این کشور ممنوع شود , تا شاید این کشور بداند که قرنهای متمادی پیش تر در تاریخ , در همین کشور پیامبری آمده بود که تجاوز را محکوم کرده بود و برای چنین خباثت هایی حکم اعدام داده بود , من گمان می کنم فعلا این کشور مکانی بسیار خطرناک برای زنان و کودکان و نوجوانان هست و باید برای حفظ جان و مال و ناموس و شرف ایرانی چاره ای اندیشید که بهترین چاره تامین امنیت میهمانان توسط یک نیروی امنیتی چند ملیتی , یا منع حضور زنان و کودکان در این کشور است.

 ولی خودمانیم چقدر قرابت بین رفتار عمال آل سعود و داعش های عراق و سوریه هست, آیا با این همه نشان آشکار و نهان , جای تکذیبی برای سعودی ها باقی می ماند.

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:50 ب.ظ

ننگ است ملخ خوار چنین خش بکشد
خش روی نجابت سیاوش بکشد
ای کاش خشایار شبی برگردد
تا خاک ریاض را به آتش بکشد

وحید شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ق.ظ

مسئولان ما بی عرضه تر از اون چیزی هستن که ما فکرشو میکنیم.

گیتی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ق.ظ

جناب آقای وزیر چرا چشم و گوشت رو به روی حقیقت بستی بدان که پرستاران بیدار شدند و تا اخرین لحظه از حق خودشان دفاع می کنند

به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد