سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سکوت می کنم ؟ سکوت!

سکوت می کنم؟! سکوت!

چو دوست سهم مرا ضجه ی بی صدا کند!

به سهم خود رضا منم! سکوت می کنم! سکوت!

چو حکمتش چنین شود

گوشها و چشمها به مصلحت!

بسته شود به منفعت! 

 

سکوت می کنم! سکوت!

گرچه روزگار من تلخ تر از تلخ چو زهر!

دل به یاد نینوا، به یاد دشت کربلا!

سکوت می کنم سکوت!

دوست به طعنه می زند زخمه به جان من چرا؟!

دد به کینه می زند طعنه به حال من سوا؟!

آه! سکوت می کنم؟! سکوت می کنم؟! سکوت؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
گاف جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ب.ظ

احسنت
احسنت
عالی بود
پس شما شاعرم هستی!؟
خیلی عالیه
ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد