سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

آقای فومنی مردم مایوس نیستند؛ بلکه آدمها را بعد از مدتی خواهند شناخت ؟

مصاحبه آقای فومنی اصلاح طلب با ایسنا حکایت دردناکی از نگرش یکی از فعالان سیاسی در جامعه ماست که نشان می دهد استبداد در روح و روان برخی از این سیاسیون بسیار قوی تر از آنچه هست که باید تصور کرد. آقای فومنی در مصاحبه با ایسنا عنوان نمود که روز یکشنبه که اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر شکست خوردند روز سیاهی بود؟  

 به خاطر اینکه مردم احساس یاس و نا امیدی نمودند؟ این جمله از زبان مدعیان اصلاح طلبی از آنجایی مورد اهمیت است که نشان می دهد در نگاه برخی از سیاسیون به قدری نوعی حق به جانبی و حقانیت مطلق نگری برای خودشان مورد تصور است که تو گویی اینان از بهشت برین زاده شده و نماینده مطلق خداوندند و نعوذ بالله خدواند در زمین شکست خورده است؟ ظاهرا در نگاه برخی از سیاسیون اعم از راست و چپ این مردم هستند که در انتخابات اشتباه می کنند و این مردم هستند که دائما هر چهار سال در حال اشتباه کردن هستند؟

نه جناب آقای فومنی! این مردم نیستند که اشتباه می کنند. بلکه این مردم به ستوه در آمده از بی تفاوتی راست و چب در برابر فساد اداری و مالی و رانت و تبعیض و بی عدالتی تنها راهی که دارند این است که هر از چندگاهی این مدعیان بی عمل را از دور خارج کنند.

آیا از خودتان پرسیده اید که چرا مردم از شما مایوس نشوند؟

مبارزه با فساد چه شد؟ مبارزه با بی عدالتی چه شد؟ به اسم قطار در حال حرکت بودن مدیران بی سواد را نگه داشتن و مبارزه شعاری با فساد و انتصابات سیاسی و باندی و ...... چرا؟ شما بفرمایید که چرا مردم از شماها مایوس نشوند؟ وقتی سکان اجرایی ترین دستگهای کشور به دست سیاسی ترین آدمها با کمترین سابقه اجرایی سپرده می شود، چرا مردم مایوس نشوند؟ اصلا مگر مردم به شما رای ندادند که این جور چیزها را اصلاح کنید؟ آیا اصلاح نمودید؟ نکند که این اصلاح طلبی شما نیز همانند آن اصولگرایی برخی از اصولگرایان لوایی است برای نان درآوردن؟

آقای فومنی این شما هستید که در اتوبان خلاف جهت می روید. مردم درست فکر می کنند و درست می اندیشند؟ بنده نه می خواهم شما را با اصولگرایان مقایسه کنم و نه می خواهم دولت شما را با دولت اصولگرایان مقایسه کنم؟ اما به این نشنیدن های برخی از دوستان اصلاح طلب شما و به این استبداد رایی که در ذات انها نهفته شده است هشدار می دهم.  نکنید رفتارهایی را که ممکن است دیگر این مردم پای صندوق های رای به هیچ وجهی حاضر به دیدن نام شما نشوند؟

متاسفانه باید بگویم که شما از جنس آدمهایی نیستید که از گذشته درس بگیرید. همان مسیر و همان کارها و همان .... ؟ برادر من! اگر می توانستید؛ تحلیل درست تری از انچه دوستان باسواد!؟ شما در نشریات درج می کنند از دلایل شکست خودتان در انتخابات شورای شهر اول و ریاست جمهوری نهم می داشتید دوباره راه رفته را تکرار نمی کردید. این مطلق نگری ها را کنار بگزارید از بالای اسب قدرت و شهرت به مردم نگاه کردن همیشه اشتباه آور است؟ اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. این اسب قدرت خیلی از سوارکاران زبده را نیز بر زمین  زده است. متاسفانه باید به شما یادآور شوم که برخی از دوستان اجرایی شما هنوز نقش خطیری که بر دوش گرفته اند را درک نکرده اند و به شکل عجیبی در حال طی کردن خواب خرگوشی هستند وگرنه در چنین شرایطی انتصابات سیاسی و باندی و حزبی چرا؟ شاید در دل می پرسید که : مگر احمدی نژاد چنین نکرد؟ من به شما می گویم: خوب مگر احمدی نزاد بر زمین نخورد؟ امروزه چند نفر اهل تحلیل و دانش هستند که بخواهند بر احمدی نژاد به خصوص در دور دوم دولتش صحه بگزارند؟ اما من به شما می گویم با این وضع کار کردن و با این وضع مبارزه با فساد و ... شاید تنها  یکسال زمان کافی باشد تا دریابید که وضعیت آقای احمدی نژاد در باور افکار عمومی از شما بهتر است؟! می گویید نه؟ خوب صبر کنید انتخابات آینده مجلس در راه است؟ باید دید که طرفداران شما ایا دوباره به همراهی شما بر می خیزند؟

http://salamatnews.blogsky.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد