سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

میرزابیگی دیگر در کسوت رئیس کل نخواهد ماند.

نامه سرگشاده دبیرکل خانه پرستار پاسخی بود به همه اهمال کاریها و محافظه کاریهای میرزابیگی که شاید نداند با این رویه کار کردن شاید در سالهای آتی دیگر به عنوان نماینده پرستاران نتواند انجام وظیفه کند, میرزابیگی که این روزها در سمت معاونت پرستاری وزیر بهداشت جا خوش کرده است, اگرچه فردی موجه و زیرک است و زحمات فراوانی برای جامعه پرستاران کشیده است اما سکوت وی در عرصه اجرایی در برابر فشار طاقت فرسا بر جامعه پرستاری که به زعم دبیرکل خانه کارگر استخوان خرد کن است نتوانسته است هیچ موضع عملی و حتی خبری بگیرد. شاید در این سالها عادت کرده بودیم که میرزابیگی را در کنار مسئولین دولت با وعده های بی اثر ببینیم اما اینبار داستان فرق می کند, زمان برای میرزابیگی تمام شده است و من گمان می کنم با این نحوه کار کردن؛ میرزابیگی؛ برای جامعه پرستاری تمام شده است. نامه سرگشاده و سراسر انتقادی دبیرکل خانه پرستار به رئیس جمهور صدای جان خسته پرستاران بود مه هیچ مامن و ماوایی را در وزارت بهد اشتن احساس نمی کرد, البته باید به این نگرانیها حق داد زیرا امروز مدیریتی در بخش درمان وزارت بهداشت حاکم شده است که بررسی عملکرد وی در بیمارستان امام حین به خوبی نشان می دهد که این وزارتخانه در آینده به چه سمت و سویی پیش خواهد رفت وبلاگ سلامت از نگاه ملی پیش بینی می کند ک وزارت بهداشت در ظرف دو سال اینده به یکی از نقاط پرچالش میان دولت و جامعه پرستاری تبدیل خواهد شد و جامعه پرستاری اولین جامعه ای خواهد بود که راه خود را از حسن روحانی جدا خواهد کرد البته نه به واسطه عملکرد حسن روحانی بلکه به واسطه عملکرد وزیر محبوب دولت یعنی حسن قاضی زاده هاشمی؟؟ عملکردی که در طرح تحول نظام سلامت هیچ ملاجظه ای را برای پرستاران و پیراپزشکان ندید و طرح صرفا با افزایش 50 درصدی حق العلاج اطبا پیش رفت؟ نکته ای که آقای معاون در کسوت کعاونت فقط نظراه گر آن بود. به همین دلیل است که باید پیش بینی کنیم این آقا دیگر رئیس کل نخواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
صوفیا رشیدی جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ

متاسفانه عملکردو خروجی سازمان نظام پرستاری به دلایل منفعت طلبی های شخصی برخی از مسولین. آن به ضرر جامعه پرستاری کشور است که بایستی ضمن حفظ ماهییت نظام بایستی مسولین فعلی را مجبور به پاسخگویی وموضع گیری نماییم. نمایندگان ما باید واقعی و غیر وابسته باشند.

احمد سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ق.ظ

این مساله پرستاران صنفی ودر سایه ى فضای باز سیاسی که دولت روحانی ایجاد کرده به وقوع پیوسته،نابراین پرستاران نه تنها چالشی با ایشان نخواهند داشت بلکه باقدرت وامیدواری بیتشری پیکیر خواسته هاشان خواهند بود.آشکار شدن موانع پیشرفت کار پرستاران خود نیزةقدمی به جلو است..که آنهم در این دولت از آن سخن به میان آمد.

سمیه سلطانی نژاد سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ق.ظ

آقای میرزابیگی باید برود
گرچه در مملکت ما عذر خواهی و کنارگذاشتن مدیران ناکارآمد مرسوم نیست.اما دلمان به همین خوش باشد که چون ما عملکردش را نپسندیدیم رفت اما این حسرت همیشه به دمان خواهد ماند که چرا او که از ما بود از ما به مثابه پله های نردبان بالا رفت و خودش را به آن بالای پوچی که خودش فکر میکرد رساند
ما اما همچنان در انتظار ترقی از این خیانت بهت زده ایم

صوفیا رشیدی سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام آقای اسفندیار . یکی از ویژگیهای خاص مطالب وبلاگ شما قدرت پیش بینیتان است .
امروز جامعه پرستاری بیصبرانه منتظر لحظه ای است که میرزابیگی برود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد