سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

نباید در برابر دکترایرج عبدی نماینده خرم آباد سکوت کرد؟

 من شمالی هستم و اهل مازندران و هیچ ارتباطی جز افتخار هم میهنی با عزیزان غیور لرستان ندارم. بارها و بارها در طول مدت فعالیتم به عنوان خبرنگار در رادیو سلامت و یا سینا نیوز و یا ماهنامه اقلیم شفاء با دکتر ایرج عبدی نماینده مردم شریف خرم آباد گفتگو نمودم.... . مردی که بسیار دقیق و کارشناسانه و منصفانه سخن می گوید و به هیچ عنوان اسیر تعصبات بی جا نیست. نظرات بسیار ارزشمندش در مورد پزشک خانواده و نظام سلامت ایران و اخیرا در مورد بیمه ها بنده را همیشه به ذوق آورده و از گفتگو با ایشان لذت بردم . اما شاهکار وی در دفاع از طرح های کلان لرستان نظیر نیروگاه و از طرفی پیگیری برای گرفتن اعتبار برای پروژه راه اهن خرم اباد _ اراک را نباید موضوعی ساده ارزیابی کرد آنهم در شرایطی که در سال 93 بسیاری از پروژه های استانی بدون بودجه خواهند ماند. با اطمینان می گویم که این نماینده به خوبی اگاه است که به جای فرستادن جوانان به تهران و درگیرکردن آنها در برخی صنایع بهتر است زیرساختهای استان را بنا کند. امروز به سایت دکتر عبدی سر زدم و دیدم گزارش های جالبی از عملکردش در مورد دفاع از بودجه استان و برخی از اقداماتش بدون اینکه غلوی نموده باشد ارائه داده است اما در نهایت تعجب دیدم که  از گذاشتن کامنت در انتهای پیامها خبری نیست. با خودم گفتم واقعا جا ندارد که ما بدانیم برخی اوقات حضور ما و حتی یک خسته نباشید و شاید نقد هم می تواند مسئولین استانی و کشوری را به حرکت در مسیر دلخواه ما ترغیب و مصمم کند. ما ایرانیان نباید همیشه و در همه جا سکوت کنیم؛ اگر برخی اوقات شهامت نقد از عملکردهای منفی را نداریم لاقل شهامت یک خسته نباشید را در مواجه با عملکرد مثبت یک نماینده و یا مقام اجرایی داشته باشیم.

نظرات 10 + ارسال نظر
یک جوان بیکار جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ

ناشناس پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ق.ظ

مبین یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

با تشکر از شما دوست عزیز میخواستم بهت بگم الان شهر خرم آباد یک نماینده دارد آن هم دکتر ایرج عبدی است

علی مهدوی شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ

من نمیدونم ایشون متولد دلفان و لک زبان هستن چطور واسه خرم آباد رای آوردن! یعنی کسی که متولد شهر خرم آباد باشه و از جنس این مردم باشه پیدا نمیشه کاندید بشه و رای بیاره!! مث بقیه شهرها که اکثر نماینده هاشون واسه همون شهر هستن و متولد همون شهر. هرسال باید ی لک زبان بشه نماینده این شهر خراب شده ما! 4 سال هم که نماینده بود و هیچ کار خاصی هم نکرد. جالب اینکه این شکلی رای جوون ها ما رو بدست آورد که خودشو اصلاح طلب معرفی کرد و ... بحال خرم آباد باید گریست

بنده به زبان ایشون کاری ندارم؛ دلیل اینکه ازشون تشکر کردم به دلیل این بود که وزانت این مرد رو توی کمیسیون اجتماعی مجلس و در رادیو سلامت و شبکه ی سلامت و شبکه ی سراسری دیدم و از فهم و شعور دانایی این مرد واقعا به وجد آمده ام. به عنوان یک فعال حوزه ی سلامت و یک ایرانی از پیگیری های دکتر عبدی در اجرای بیمه ی همگانی و بهره مند شدن مردم از دفترچه های بیمه ی درمانی اشک شوق ریختم و از اینکه یک تنه بار اجرای ماده ی صد و هشتاد و دوبرابر شدن بودجه مناطق محروم را به دوش کشید مدیون ایشون هستم با اینکه اصلا زبان لری بلد نیستم و اصلا لر نیستم. از اینکه با اصلاح قانون مالیات غل و زنجیر رو از پای مناطق محروم برداشت و اجازه داد تا سرمایه گزاران خارجی و داخلی پا به مناطق محروم بزارند و نجات بدهند جوان های بیکار رو مدیون ایشون هستم. ..... به این خاطر قلم را به شرافت به حرکت دراوردم و از ایشون تقدیر کردم و دست بوس این مرد بزرگ و مودب و باوقار هستم.... انشالله که شما و همفکران شما هم یک فرد خرم ابادی رو انتخاب می کنید تا بشود آنچه که در مخیله ی شما می گذرد.

علی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ق.ظ

ایشون متولد شهر دلفان نیستند..بلکه از طایفه دلفان هستند که در حوالی کمالوند ،روستای مهر علی خانی و ده نوروز و اسکین سکونت دارند...لک زبان بودن هم که خیلی از خرم ابادی ها لک زبان هستندلطفا قضاوت بدون تحقیق نکنید

بصیر داداشخواه سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ب.ظ

بهتر است با دید بهتر به مسایل شهرمان و مشکلات ان واقف باشیم چه بسا در شهر های دیگر نظیر شهرهای شمالی کشور مان که خود نیز از خطه گیلان هستم از کاندیدای حمایت میشود که توان و مقاومت چانه زنی در برابر سیاستمداران تهرانی یا تبریزی و اصفهانی را داشته باشد و بتواند بودجه استان خود را از چنبره استانهای دیگر دراورد. خدا را گواه میگیرم که دکتر عبدی از نمایندگان خدوم استانی شما مردم خرم اباد است و این را به کرات در دفاع و پیگیری ایشان را از وزارت جهاد کشاورزی و معاونت وزیر اقای دکتر بخشنده دیده ام.واین نه برای من غیر بومی تکلیف نیست بلکه اطلاع رسانی است.

shima دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام. همون کسانی که ادعای اصیل بودن و خرم آبادی بودن رو دارن دچار توهم هستن چون خرم آبادیهای اصیل یا فوت شدن یا مهاجرت کردن.ضمنا الان اونقدر شهر و استان ما مشکل داره که وقت حرف زدن راجع به لر و لک بودن نیست.نکته بعدی اینکه اکثر خانواده های خرم آبادی با لک زبانها وصلت کردن.خانواده های اصیل مشخص هستن.گذشته ها گذشت.

منوچهر سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ق.ظ

باز هم برایمان رویایی داری

جهانگیری شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ب.ظ

متاسفم واسه شهروند هایی که مشکلات استان را به زبان وگویش ربط می دهند.
افغانی ها ی خرم آباد لری صحبت میکنند، حیف که تایید صلاحیت نمی شوند تا شما لرزبان عزیز بشون رای بدید

لرستان فیلی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1396 ساعت 07:41 ق.ظ

لرلک زبانم..متاسفم واسه اون کوته فکرایی ک تفرقه میندازن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد