سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

در شرمساری روی شما شک ندارم.

در شرمساری روی شما شک ندارم بر اینکه لاجرم تیشه بر ریشه من زده اید بدون انکه بدانید این تک درخت سایبانی برای گل های شماست از آتش تموز و من بر این باور هستم که روزی تیشه شما کند خواهد شد. من به طاها سلام می کنم و روی هلیا را می بوسم و به اینده زیبای انها امید بستم و 

عاشقانه نگاه می کنم و روزی را به نظاره می نشینم که قهرمان زنده اش را عشق و مردمان را عشق ورزی و محبت پیشه باشد. روزی که انصاف فراتر از قانون جزئی از شروط شناسنامه دار بودنمان گردد و  روزی که طبیب بر بالین بیمار به تب او بسوزد و به خنده اش شادمان گردد. من به انتظار می نشینم تا روزی برسد که منفورترین عبارت کبوتر با کبوتر باز با باز باشد روزی که بدترین دشنام " بی خیال دیگری " باشد و جرمی بالاتر از این تصور نشود.
شاید به نای خسته من بشنوید که درخت باور من گرچه سبز بود و سایه گسترانیده کنون خشکیده ز بس که تیشه جفا به ریشه هایش دیده؟ اما مرا یک جرقه و یک جو انصاف دوباره به ذوق اورد و دو چندان شاخه ها به اسمان بلند کنم شاید مردمان با من نامردمی کنند اما زنده ام به نفس مردم. حدیث من غم و شادی درختی است که شاید شکسته باشد در میان تندباد اما زنده است به نفس باد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد