سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

حاضرم در مورد عملکردم در سمت نماینده هیئت تحقیق و تفحص با مدعیان مناظره کنم.

من مهدی اسفندیار کوچک همه مردمان این کشور و به خصوص کارگران و معلمان و فرهیختگان و عالمان ایران اسلامی که مدتی را به عنوان نماینده کارگروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از درمان سازمان تامین اجتماعی در خدمت این کشور مقدس بودم اعلام آمادگی می کنم در صورت اجازه کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی چنانچه هر احدی از کسانیکه در تحقیق  و تفحص کارگروه درمان مجلس شورای اسلامی مواردی را برای پاسخگویی آنها به دستگاه قضایی به مجلس شورای اسلامی مطرح شده است از عمکلرد کارگروه درمان دفاع کنم. حاضرم در صورت تمایل افراد ذکر شده در انظار عموم و در هرکجا که مایل باشند با انها به مناظره و پاسخگویی بپردازم. البته نام کسی را نمی برم اما اگر کسی حاضر است نام خود را مطرح کند و در برابر کارکنان سازمان تامین اجتماعی در اجتماعی وزین به مناظره و اثبات حقانیت خود بپردازد در خدمت ایشان خواهم بود. باید خدمت کارکنان محترم سازمان تامین اجتماعی عرض کنم که بنده از سبک و سیاق خاصی در این تحقیق و تفحص استفاده کردم برای شاید اولین بار موضوعی که از نظر بنده خلاف قانون و جرم بوده را به مدیر مربوطه راسا اعلام می کردم و از آنها می خواستم چنانچه مستندی دارند ارائه بدهند مستندات ارائه می شد و با قوانین مطابقت داده می شد و بعد دوباره به مدیر مربوطه اعلام می شد و اگر مستند دیگری داشت بررسی می شد و به همین ترتیب به نقطه صفر می رسیدیم که هم چیز برایم مشخص بود و به راحتی و با وجدانی اسوده موضوع را خاتمه می دادم و یا اینکه برای رسیدگی به مجلس شورای اسلامی اعلام می کردم. لذا پر واضح است که حاضرم با کسانیکه از نظر کارشناسی من دچار تخلف بودند مناظره کنم، از همه عزیزانی می خواهم که در این مسیر حقیر را با قضاوت صحیح یاری کنند تا برای فرزندان این مملکت انگیزه خدمت به شکر مضاعف گردد قضاوت صحیح هیچ چیز نیست جز اینکه اگر حرفی از افراد متخلف شنیدید به ایشان بفرمایید که فلانی حاضر است در انظار عموم مناظره کند شما حاضرید؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد