سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

تلویزیون آب به آسیاب اصلاح طلبان می ریزد و اصولگرایان گندم؟؟؟؟؟؟

در روزهایی که حسن روحانی به تدریج دارد از اصلاح طلبان دل می برد، واقعیت این است که انگار اصولگرایان نمی خواهند  بندی را که به پای خود بسته اند باز کنند، دفاع از وضعیت موجود و ناتوانی در مانور بر روی بی نهایت مشکلات اقتصادی پیش روی مردم سبب شده است که نماینده اصلاح طلبان در این دوره به راحتی و با خیال راحت به سمت خط آخر مسابقه بدود؟

در این میان ظاهرا برخی از اصولگرایان با این شیوه که ای در پیش گرفته اند دچار توهم هم شده اند و گمان می کنند که با حضور پنج نفره و با گفتمان مشترکی مبتنی بر دفاع تلویحی از وضع موجود و برنامه ای برای فردایی بهتر بتوانند حماسه ای را رقم بزنند و احتمالا دونفر از اصولگرایان به دور دوم بروند؟؟؟؟


واقعیت این است که جلیلی با ان گفتگوی ضعیف در شبکه دوم در افکار عمومی خود را نماینده و مدافع وضع موجود تعریف کرد و انقدر از بیان مشکلات اقتصادی واهمه نمود که در فردای همان روز در کوچه و خیابان همگی فریاد برآوردند که این همان احمدی نژاد است؟؟؟؟؟

در این میان قالیباف اگرچه امشب عالی سخن گفت اما خودش می داند که با مواضع علیه روسای اصلاح طلب از این جبهه رانده شده است و با نام ساکت فتنه و دوست هاشمی از اصولگرایان رانده شده است و  باید به همان رای سنتی خودش از مشهد و کمی تهران و مراکز استانها در حد رده سوم تا چهارم و یا رای کمتر از 8 درصد استانها اکتفا کند.

تنها کسیکه هوشیار تر از بقیه ماند و قادر است وحدت گفتمانی ایجاد کند همان ولایتی است که زمان مصالحه و مسامحه و اعتدال را بهتر بلد است و میتواند یک نوع همپوشانی را بین طیف قالیباف و جلیلی ایجاد کند.

البته در مورد حداد نیز چه بگویم که حداد عادل خودش هم می داند که برای ریاست جمهوری باید به اندازه پول اژانس رفتن به صدا  و سیما خرج کند و نه بیشتر زیرا اگر غیر از این کند از جیبش رفته است. اما صدا و سیما اگر از رویکرد فعلی خارج نشود و به عنوان منتقد وضع فعلی و مطالبه گر اصلاحات اقتصادی وارد گود نشود با دست خود زمینه پیروزی اصلاح طلبان را فراهم نموده است.

در واقع اشتراک گفتمانی بین کاندیداهای اصولگرا در انتقاد نرم از وضعیت فعلی که رشد اقتصادی منفی را شاهد هستیم و نیز تلاش صدا و سیما برای تحسین رفتار اجتیاط آمیز سبب شده است که حرف اصلاح طلبان متفاوت تر به نظر برسد؟؟؟ و این یعنی نقطه قوت کار اصلاح طلبان .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد