سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

برای آنی که دانی که آنی ،بمانی یا نمانی را ندانی؟

صبح زود از در خونه زدم بیرون ، آدرس کرج، گلشهر ، خاطرات نکبتبار خرید یک دستگاه آپارتمان. 

 

سال 87 یک واحد آپارتمان رو در یک جایی از کرج به نام میان جاده خریدم. با یکی از دوستان صحبت کردم که وام مسکن خانمش رو به من بده، تا بندازم روی سند خونه، حالا بعد از 4 سال این دوست ما از ما خواست که اسم خانمش رو از  بانک مسکن در بیارم. امسال یعنی نود و یک رفتم سراغ بانک مسکن، مسئول مربوطه گفت: این موارد را برای اینکه وام رو خودت پرداخت کنی باید انجام بدی: 

1_ شهرداری و تسویه عوارض شهرداری 

2_ بازرسی از خونه که تغییرات شکلی و  داخلی نداشته باشه 

3_ رفتن به دارایی برای تسویه مالیات

4_ رفتن به ادار ه پست برای گرفتن چیزی به نام تاییدیه پستی 

5_ تهیه یک قولنامه به اسم خودت ( من وکالت بلا عزل داشتم) 

6_ آوردن کسر از حقوق (کارمند رسمی) 

7_ پرداخت ده درصد از وام یکجا 

8- پرداخت یک درصد از کل مبلغ به عنوان کارمزد تغییر اسم؟؟؟؟؟؟؟؟ 

9_ آوردن مدارک زیر 

شناسنامه و کارت ملی اصل و ... 

10_ تاییدیه اصل یا قلابی بودن  وکالت بلاعزل 

11- . 

12...... 

خلاصه به این نتیجه رسیدم که ولش کن بابا این دنیا ارزش این همه دویدن رو نداره همون از راه دادگاه وپاسگاه بالا بریم بهتره تا اینکه بخواهیم اینهمه بخشنامه رو اجرا کنیم. موقع برگشتن به خودم گفتم: انصافا ابن قوانین طوری طراحی شدند که انگار فقط برای اجرا نشدن هستن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد