سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

تفاسیری برای خالی نبودن عریضه؟؟؟؟؟

امروز روزنامه های اصلاح طلب به احتمال حضور فعال جریان دولت در انتخابات پرداختند. اینکه می گویند "احتمال" همین نکته کافیست تا بدانیم چقدر تحلیل ها به اصطلاح اب دوغ خیاری شده است. مگر می شود که به دولتی که خودش از ماندن در عرصه مدیریت سخن می گوید کلمه احتمال را نسبت داد؟؟؟ مگر می شود از دولت انتظار نداشت که در سال آخر فعالیت خود بدنه فکری خود را برای حضور در انتخابات سرنوشت سازی که بقا یا عدم بقاء همفکرانش را معین می کند، بسیج نکند. از هم اینها مهمتر مگر دولتهای قبل چه می کردند؟؟؟

واقعیت این است که جریانهای سیاسی کشور انگار در خوابی به سر می برند که بیدار شدنشان بعید است چون خود را به خواب زده اند. در شرایطی که اصلاحات صحبت از شرط می کند و اصولگرایان صحبت از عدم اتفاق و هم رایی قطعا این دکتر احمدی نژاد است که بهترین برنامه ریزی را ....

در یغاب رقیب برای ماندن در عرصه اجرایی کشور دارد. چون هم انرژی لازم را دارد و هم جسارت آن را. قطعا در فردای انتخاباتی به عظمت انتخابات 92 به تنبلان و سست حالان جام ریاست جمهوری نخواهند داد. این مطلب رابه عنوان کسیکه در همه انتخابات کشور شرکت کرده و خواهم کرد می گویم زیرا معتقدم به هر حال مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و به کسی رای خواهند داد که انسجام تیمی و کار تشکیلاتی را بهتر از بقیه می داند. به نظر شما در شرایط فعلی که اصلاح طلبان هر روز صحبت از نیامدن می کنند و اصولگرایان صحبت از آرزوی اتفاق و همدلی در درون تشکیلات خود، چه کسی پیروز انتخابات می شود، احمدی نژادی که نقشه را کشیده و مانورهای امتحان نقشه را انجام داده یا انانکه هنوز دنبال خودکار و قلم هستند؟ امیدوارم یک انتخابات با 100 مشارکت رو داشته باشیم و دوستان از خواب برخیزند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد