سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

روی تخت مرده شورخونه بشورندت؟؟؟؟

اگرچه حسن اینترنت در این است که همه می توانند با پنهان شدن در لاک ظاهری تمام درون خود را برای مخاطب به تصویر بکشند اما این واقعیت را نمی توان رد کرد که در این دنیای جدید الکترونیک شما با همه جور آدم مواجه هستی از مردهای شیاد که تنها کار با یک صفحه اینترنتی را اموخته اند تا دخترهای کلاهبرادری که در فضای کشور ما اگر بخواهند دست به خلاف اینترنتی بزنند خیلی بازارشان سکه خواهد شد. زیرا واقعیت آن است که مردهای ما خیلی با عشوه های زنانه آشنا نیستند و خیلی زود از پا در می آیند می خواهم یک تجربه را برای شما تعریف کنم .....

چند وقت پیش یک وبلاگ فمینیستی برایم یک کامنت گذاشت و از من خواست که به آن سر بزنم. کنجکاو شدم که به یک وبلاگ فمینیستی از نوع یارنی و از نوع ظاهرا داخلی سر بزنم. وقتی به ادرس وبلاگ وارد شدم ،برایم جالب بود که یک وبلاگی که همه و همه پر بود از فضای خیانت مردها به زنها (و به خصوص این بنده ی خدای نویسنده وبلاگ) وقتی در صفحه نظرات ان وارد شدم دیدم که همه نظرات متعلق به آقایان است و هیچ اثری از خانمها نیست و از این جالب تر اینکه در نظراتی که از سوی مخاطبان این وبلاگ ارائه می شده است همه آقایان از این خانم به دلیل اینکه به وبلاک انها سر زده بود و نظر گذاشته بود تشکر کرده بودند؟؟؟( چون نشان می داد این خانم فقط برای آقایان کامنت می نویسد ؟؟) از اینها جالب تر اینکه در این وبلاگ نیایش خودش را با خدا نوشته بود و درد دلش با خدا را که همه و همه پر بود از عباراتی نظیر ؛؛‌ای خدای مهربان کاش  می تونستم به این مردها اعتماد کنم تا منو اینقدر بی رحم نخوانند؟؟؟ خدای مهربون من ،می دونم اینهمه مردهایی که هر روز به من ابراز محبت می کنند و همش دنبال من هستند و من مجبورم اینها را رد کنم دنبال من نیستند بلکه مجذوب زیبایی من هستند و من را به خاطر خودم نمی خوان ؛؛؛؛    خدا جونم کاش اینقدر زود بزرگ نمی شدم و اینجور چیزها را نمی فهمیدم. 

خلاصه وقتی خیلی خوب وبلاگش را خوندم به یک عبارت مازندرانی که برازنده این خانم بود رسیدم که میگه: "تخت پشت بشورن تره" یعنی روی تخت مردشورخونه بشورندت . 

 اما یک لحظه فکرم رفت به نوجوانها و جوانهایی که احیانا بدون تحلیل با این شیادها ارتباط می گیرند!!!! واقعا هم برای دخترها و هم برای پسرها کمی نگران شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد