سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

سلامت از نگاه ملی

لطفا با شرکت در نظرسنجی های این وبلاگ به شناخت افکار عمومی کمک کنید

درمان انزال زودرس در مردان

 

انزال زودرس یکی از مشکلات شایع مردان است که سبب مشکلات زیادی در تداوم زندگی مشترک می شود. اکثر تحقیقات در مورد دلایل بروز انزال زودرس در مردان به این نکته رسیده است که مشکلات روحی و روانی در این امر نقش اصلی را دارند اگرچه در کنار این امر مسائلی نظیر اثرات برخی داروها و یا تغییرات هورمونی نیز عنوان شده است اما دلیل اصلی آن, همان مباحث روحی و روانی هستند. البته نداشتن تربیت و آموزش صحیح ارتباط جنسی نیز می تواند از دلایل دیگر انزال زودرس باشد. اما پاسخ به این سوال که چگونه می توان این مشکل را که دامنگیر زنان و مردان جوان در سالهای اول زندگی است  حل نمود؟ باید گفت این مشکل تنها با همکاری هر دو شریک جنسی یعنی زن و مرد حل خواهد شد. 3 شیوه ای که در ادامه می خوانید شیوه های علمی و مورد وثوق مجامع معتبر پزشکی هستند که می توانند بدون هیچ هزینه ای شما را در حل این مشکل کمک کنند . . .  


شیوه استارت و توقف یا همان روش معروف (start&stop):

 در این روش شما برای مدتی به تماس جنسی کامل ادامه می دهید و بعد از اینکه احساس کردید که وقت انزال شما نزدیک است برای مدتی متوقف می شوید و با کارهایی غیر از داخل کردن آلت تناسلی خود به ادامه روابط جنسی خود می پردازید, اینکار سبب توقف فرایند انزال می شود و بعد از مدتی شما دوباره عمل دخول را انجام می دهید و اینکار را تا بهره گیری کامل جنسی خودتان و همسرتان ادامه می دهید. بهترین شکل اجرای این شیوه روش 4 به یک است, که در این روش شما چهار بار آلت خود را داخل می کنید و برای چند ثانیه متوقف می شوید و اینکار را ادامه می دهید تا به عدد 9 به یک برسید یعنی 9 بار داخل کنید و بریا چند ثانیه دست نگه دارید. این شیوه کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید بر مشکل زود انزالی خود فائق بیائید.


شیوه ماستر و پارتنر:

 

شما به پشت می خوابید و همسر شما به روی شما قرار می گیرد. در این شیوه شما هر بار که به قله احساس می رسید به همسر خود علامت می دهید و از او می خواهید که برای لحظاتی متوقف شود. این شیوه به شما کمک خواهد کرد تا به تدریج بر مشکل انزال زودرس غلبه کنید. ضمن اینکه اگر سر الت را به شدت فشار دهید به علت کاهش جریان خون سبب می شود که انزال شما عقب بیافتد البته فشار انتهای الت نیز همین تاثیر را دارد.




شیوه ء SQUEEZE TECHNIQUE:


در این شیوه فرد و همسرش به اوج لذت جنسی می رسند و به محض اینکه این لذت به نزدیکی مراحل پایانی رسید همسر فرد با ایجاد حلقه ای توسط انگشت اشاره و شصت خود به شدت دور الت را می فشارد که این امر سبب می شود که حس جنسی فرد فروکش کند. این عمل دویا سه بار تکرار می شود و سبب می شود در طی چند هفته تمرین , مشکل انزال زودرس فرد برطرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد